یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زائران کاظمین

حوزه/ وزارت حمل‌و نقل عراق از آماده‌سازی ۲۵۰ اتوبوس یک‌طبقه و دو طبقه برای تسهیل در روند جابه‌جایی و انتقال زائران امام موسی کاظم (علیه السلام) خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، وزارت حمل‌ونقل از آماده‌سازی ۲۵۰ اتوبوس یک‌طبقه و دو طبقه برای تسهیل در روند جابه‌جایی و انتقال زائران بین مناطق در بغداد و در سه محور در مراسم بزرگداشت شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) خبر داد.

شرکت کل حمل و نقل مسافرین اعلام کرد: بر اساس دستور رزاق محیب السعداوی، وزیر حمل‌ونقل، ۲۵۰ دستگاه اتوبوس یک‌طبقه و دو طبقه در سه محور، تخصیص داده شده است که از مسجد الندا شروع می‌شود و به سمت میدان الدلال در اعظمیه، در حالی که محور دوم از منطقه علاوی به سمت شهر مقدس کاظمین و محور سوم از پل محله العدل به سمت میدان عدن خواهد بود.

این شرکت افزود: ۵۰ اتوبوس ذخیره با ظرفیت ها و اندازه های مختلف برای جابه جایی زائران در اوج مراسم زیارت و حضور زائران، اختصاص داده شده است.

شایان ذکر است که وزارت حمل و نقل برای تسهیل روند اجرای خطوط مواصلاتی بین محورهای شهر کاظمین، علاوه بر فعال سازی گردان های سیار برای حمایت از امنیت، یک طرح خدماتی و تشکیل اتاق عملیات مشترک بین تشکیلات خود ایجاد کرده است تا بهترین خدمات را به زائران ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha