چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: اگر رژیم پهلوی کارآمد بود خودش را نگه می‌داشت، این مساله را خود سردمداران رژیم پهلوی به آن اعتراف و اذعان کردند؛ آن‌ها اعتراف می‌کنند که اگر رژیم پهلوی می‌توانست و قدرت داشت، جلوی انقلاب را می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در مراسم آغاز دهه فجر در گلزار شهدای شهر چغادک با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: با همه مشکلاتی که هست و مردم گلایه دارند، اما انقلاب اسلامی سراسر عزت و افتخار است؛ هرچند دشمنان با رسانه‌های خود سعی دارند القا کنند که رژیم پهلوی خصوصیاتی خوبی داشته تا جوانان ما را فریب دهند.

امام جمعه چغادک افزود: اگر می‌بینیم عده‌ای پیرامون انقلاب بدگویی می‌کنند، به جهت تأثیر رسانه‌ها است و این رسانه‌ها هستند که زهرآگین عمل کردند و نتیجه آن را در اغتشاشات سال گذشته دیدیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: اگر رژیم پهلوی کارآمد بود خودش را نگه می‌داشت، این مساله را خود سردمداران رژیم پهلوی به آن اعتراف و اذعان کردند؛ آن‌ها اعتراف می‌کنند که اگر رژیم پهلوی می‌توانست و قدرت داشت، جلوی انقلاب را می‌گرفت.

حجت الاسلام خدری با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه و جهان گفت: امروز منطقه مقاومت عراق فشار به اسراییل و آمریکا می‌آورد و از آن طرف حزب الله و یمن هم نفس اسراییل و انگلیس را برید اند. این عظمت و بزرگی را مدیون شهدایی چون طهرانی مقدم و سلیمانی هستیم، شخصیت‌هایی که در انقلاب اسلامی ساخته شدند تا چندین مملکت را نجات دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این نارضایتی‌ها در کشور وجود دارد گفت: باید بین اصل نظام و نارضایتی‌های کوچک تفکیک کنیم؛ مردم همواره به انقلاب و رهبر وفادار بودند اما دشمن توانسته از این نارضایتی‌های کوچک علیه نظام استفاده کند در صورتی که این نارضایتی‌ها در همه جهان وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه کوتاهی از سوی مسئولان صورت گرفته و می‌گیرد تصریح کرد: به مردم یاد دهیم که ناراحتی از مسئول یک چیز است و اصل نظام چیزی دیگری است. نارضایتی هیچ وقت به صفر نمی‌رسد و در دوران امام علی علیه‌السلام هم بود.

امام جمعه چغادک با تاکید بر تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: کسی که دیگران را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کند به کشور و خون شهدا خیانت کرده است و همه وظیفه داریم مردم را به حضور بیشتر تشویق و آنها را دلگرم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha