شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بلادیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیامی ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبیین فساد، تبعیض و تباهی رژیم پهلوی و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات توسط طلاب و روحانیون خوزستان تأکید کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیامی ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبیین فساد، تبعیض و تباهی رژیم پهلوی و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات توسط طلاب و روحانیون خوزستان تأکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا(۸۱/اسراء)

ایام مبارک دهه‌ فجر یادآور ایثار و مجاهدت ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام عظیم الشأن حضرت امام خمینی(ره) است.

نهضت امام راحل با برهم زدن نظم نوین جهانی و قطع ید آمریکای جنایتکار ندای استقلال و آزادی سر داده و موجب دلگرمی مستضعفان جهان شد، همچنین تجربه‌ تازه‌ای از حکومت دینی بر مبنای ولایت فقیه را به جهان غرق در ظلمت ارائه نمود.

اکنون در ۴۵ سالگی انقلاب، نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی موفقیت‌های چشم‌گیری در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و اقتصادی کسب کرده و به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به قله نزدیک شده‌ است.

شایسته است طلاب و روحانیون همانطور که از ابتدای شروع نهضت در کنار مردم بوده‌اند اکنون نیز که دشمن با تمام توان به میدان آمده و درصدد ایجاد یأس و ناامیدی است، به وظیفه‌ خود در راستای جهادتبیین پرداخته و از فرصت ایام الله دهه فجر کمال استفاده را جهت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیین فساد، تبعیض و تباهی رژیم پهلوی داشته باشند و همچنین به دعوت مردم جهت شرکت حداکثری در انتخابات همت بگمارند.

امید است همه‌ تلاش‌ها و فعالیت‌های طلاب و روحانیون، مورد عنایات و توجه خاصه‌ مولایمان حضرت بقیة الله الاعظم(اروحنا لتراب مقدمه الفداء) قرار گیرد.

سیدمحمدعلی بلادیان
مدیرحوزه علمیه استان خوزستان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha