یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم جشن آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد ورود امام‌خمینی(ره)

حجت‌الاسلام و المسلمین اقبالی با تبریک دهه فجر تاکید کرد: امروز دشمن تمام تلاشش را می‌کند تا مشارکت مردم در انتخابات کم شود؛ حوزه‌های علمیه باید وارد میدان جهاد تبیین شوند، چرا که نتیجه حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اقبالی در جشن ایام‌الله دهه فجر مدرسه علمیه علوی قم، انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز نشر معارف اسلام دانست و گفت: انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد؛ صدور انقلاب به معنای صادر کردن افراد نیست بلکه پیام های انقلاب را صادر کرده‌ایم.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی وعده الهی بود. وَعَدَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذینَ مِنْ قَبْلِهِمْ. برای تشکیل حکومت الهی دو گام لازم است. گام اول اعتقاد و ایمان مردم و گام دوم هم عمل مردم به دین است. اگر این دو گام با هم جمع شود خداوند به وعده خودش عمل می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه علوی قم با بیان این که جوانان یمن، سوریه، لبنان و... چشمشان به ایران است و بسیاری از ملت ها انقلاب اسلامی ایران را الگو قرار داده‌اند، افزود: اکنون وظیفه‌ی ما حفظ انقلاب و حرکت به سمت تمدن اسلامی است. طلاب برای انجام این وظیفه باید خود را در عرصه های علمی، اخلاقی و معنوی آماده کنند.

عضو شورای مدیران مدارس سطح یک قم خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی مقتدر است و دشمن می‌داند اگر بخواهد خطایی بکند با واکنش جدی و سخت مواجه خواهد شد.

وی اظهار کرد: امروز دشمن تمام تلاشش را می‌کند تا مشارکت مردم در انتخابات کم شود؛ حوزه‌های علمیه باید وارد میدان جهاد تبیین شوند، چرا که نتیجه حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین اقبالی با تاکید بر این که رهبر یک امت در رشد آن امت بسیار تاثیرگذار ‌است، تصریح کرد: در طول تاریخ رهبر حرکات عظیم و توحیدی انبیاء بوده‌اند. رهبر معظم انقلاب شخصیتی عادل، عالم به زمان، مدیر و مدبر، حکیم و سیاستمداری به تمام معنا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha