یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر و جشن عید مبعث در شهرستان مرند

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت:  کاهش مشارکت بهانه‌ای برای بیگانگان است تا از این قضیه برای تبلیغ علیه نظام و ناکارآمد نشان دادن آن استفاده کنند، اما مشارکت بالای مردم خنثی کننده همه توطئه‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر و جشن عید مبعث در شهرستان مرند با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار داشت: منکر مشکلات در حوزه اقتصاد و معیشت مردم نیستیم، اما باید مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها آشنا شده و به آینده این نظام خوش بین و امیدوار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات و هر رأی، تیری به سمت دشمنان این انقلاب است، گفت: کاهش مشارکت بهانه‌ای برای بیگانگان است تا از این قضیه برای تبلیغ علیه نظام و ناکارآمد نشان دادن آن استفاده کنند، اما مشارکت بالای مردم خنثی کننده همه توطئه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیروزی متعلق به مردم ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: هر وقت دشمنی دشمنان زیاد شده، وحدت مردم ایران نیز بیشتر و بیشتر بوده و بارها مردم نشان داده‌اند که در مواقع بحرانی پشتیبان این نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تأکید کرد : انتظار ما این است که مردم مرند همچون انتخابات سال‌های قبل و البته پرشورتر از گذشته در این حماسه بزرگ سیاسی کشورمان در اسفند ماه امسال حضور داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha