شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تبریک

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی بیانیه ای از بازی غیرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی ژاپن تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی بیانیه ای از بازی غیرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی ژاپن تقدیر کرد که متن بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ

و نگذارید که ضعیف و ناامید شوید، و شما بالاترین هستید اگر مؤمن باشید.

تیم ملی فوتبال ایران با شکست تیم ملی ژاپن به نیمه نهایی جام ملت های آسیا، صعودی شگفت انگیز داشت و همزمانی این پیروزی باشکوه و سالگرد فتح بی نظیر امیرالمومنین (ع) در غزوه ی خیبر به همه ی ایرانیان عزیز تبریک و تهنیت باد.

این پیروزی به وضوح نشان دهنده ی قدرت و همبستگی تیم ملی ایران بود که حمایت و همدلی ملت ایران را نیز به خود جلب نمود و این خوشحالی را می توان از صدای شادی و تشویق ایرانیان در همه جا حس کرد.

این پیروزی یادآور این نکته است که ما ایرانیان، هر زمان که با هم متحد باشیم، می توانیم به هر چیزی که می خواهیم برسیم. ما باید از این فرصت استفاده کنیم و با حفظ وحدت و همدلی، کشورمان را به سمت پیشرفت و ارتقا ببریم.

ما باید بدانیم ایرانیان واقعی، آن‌هایی هستند که به کشور خود علاقه مند و متعهد هستند؛ آن هایی که با هر پیروزی و موفقیت ایران، شاد و خوشحال و با هر شکست و ناکامی، غمگین و ناراحت می شوند؛ آن هایی که با هر تهدید و تحریم ایران، مقاومت و ایستادگی نموده و با هر فرصت و امکان، ایران را به سوی توسعه و رشد هدایت می کنند.

ایران عزیزم، ما همیشه دوستت داریم و به تو افتخار می کنیم. تو که سرزمین تمدن ها و فرهنگ ها هستی. تو که سرزمین شهدا و اسوه ها هستی. تو که سرزمین علم و دانش هستی. تو که سرزمین هنر و ادب هستی. تو که سرزمین ایمان و اخلاص هستی.

ما از رسانه‌های فارسی‌زبانی که با دشمنان ایران همکاری نموده و از ایرانیان واقعی جدا هستند، بیزاریم و از آن ها فاصله می گیریم.


به امید قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا و برگزاری پرشور انتخابات اسفندماه

روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha