یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرارگاه "تواصی" و قرارگاه "شهید علی آرمان وردی" در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، گفت: باید برنامه‌ریزی لازم جهت حضور حداکثری مردم و اقشار مختلف صورت گیرد و ائمه جمعه در سطح شهرستان تلاش مضاعفی داشته باشند و در خطبه‌های نماز جمعه مردم را آگاه‌تر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست مشترک قرارگاه "تواصی" زیر نظر دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و قرارگاه "شهید آرمان علی وردی" زیر نظر سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی در استان خوزستان برگزار شد.

در این نشست برنامه‌ریزی لازم برای توجیه سازی تمامی ردههای فرهنگی، بصیرتی و تبیینی استان خوزستان صورت گرفت و در این نشست به صورت ویدئو کنفرانس با امامان جمعه، فرمانداران، فرماندهان سپاه و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران مدارس علمیه گفت‌وگو شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: حضرت امیرالمؤمنین(ع) فرمودند، "إذا أحَبَّ اللّه ُ عَبدا ألهَمَهُ الصِّدقَ"، هرگاه خداوند بنده‌ای را دوست بدارد راستی را به او الهام می‌کند، راستگویی ملاک انسان ثابت قدم در دین است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، گفت: باید برنامه‌ریزی لازم جهت حضور حداکثری مردم و اقشار مختلف صورت گیرد، امامان جمعه در سطح شهرستان تلاش مضاعفی داشته باشند و در خطبه‌های نماز جمعه مردم را آگاه‌تر کنند، در مساجد، محلات گوناگون و به ویژه بین جوانان حضور پیدا کنید و به جهاد تبیین بپردازید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: تشکیل مجمع سرمربیان توسط امامان جمعه، تشکیل مجمع ویژه مدیران و اساتید حوزه علمیه، توجیه سرمربیان، مربیان و سرگروه در مساجد، برگزاری نشست‌های حلقات صالحین پیرامون جهاد تبیین برنامه‌های این دو قرارگاه خواهد بود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه باید منسجم‌تر در خصوص انتخابات نقش داشته باشیم تا آثار آنها را مشاهده کنیم، گفت: هم‌افزایی بین سپاه پاسداران، حوزه علمیه، ائمه جمعه و دستگاه‌های فرهنگی بسیار مهم است و نیازمند برنامه ریزی لازم در این عرصه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش در زمینه رأی اولی‌ها به خوبی نقش آفرینی کند، تصریح کرد: دانشگاه‌های سراسر استان زمینه حضور حداکثری دانشجویان و اساتید را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: درست است در کشور مشکلاتی وجود دارد اما مردم همیشه حساب انقلاب را با سختی‌ها جدا کرده‌اند، آنچه امروزه مهم است انقلاب اسلامی است و مردم همواره نشان دادند که از مسئولان جلو هستند و در صحنه‌ها حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: نسبت به حضور پرشور مردم و دعوت از سخنرانان در راستای جهاد تبیین نیز این دو قرارگاه نقش ایفا کنند.

در این نشست، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و دبیران قرارگاه "تواصی" زیر نظر دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و قرارگاه "شهید آرمان علی وردی" حضور داشتند و به بیان نکات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha