دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست هماهنگی مبلغین اعزامی «دهه فجر» در اداره اوقاف کرمانشاه

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت: تبیین اهداف بلند انقلاب اسلامی و آرمان‌های متعالی امامین انقلاب و همچنین ترویج دستاوردهای ۴۵ ساله نظام اسلامی، در سطح جامعه الزامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه صبح امروز، در نشست هماهنگی مبلغین اعزامی «دهه فجر»، اظهار داشت: تبیین اهداف بلند انقلاب اسلامی و آرمان‌های متعالی امامین انقلاب و همچنین ترویج دستاوردهای ۴۵ ساله نظام اسلامی، در سطح جامعه الزامی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه توجه به ابلاغیه بیانیه گام دوم رهبری و تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، از وظایف مبلغین است، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، نسبت به اعزام ۴۰ نفر مبلغ اعزامی از قم و ۱۲ نفر مبلغ بومی در سطح بقاء متبرکه و امامزادگان مدارس و مراکز علمی مساجد و مناطق پر جمعیت اقدام نموده است.

حجت‌الاسلام صالحی با تبیین اهمیت انتخابات در نظام اسلامی و خصوصا انتخابات خبرگان رهبری به عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری در نظام اسلامی، اظهار کرد: هر چه بهتر و پر شور برگزار شدن این دوره از انتخابات مورد تأکید رهبری حکیم و فرزانه و دلسوزان نظام اسلامی است.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "ما نزدیک قله‌ایم"، یادآور شد: جامعه استکبار تمام توان خودش را در حوزه‌های رسانه‌ای سیاسی جنگ ترکیبی و اعتقادی بر این گذاشته تا مردم ایران در پای صندوق‌های رأی حضور با شکوهی نداشته باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت: جبهه استکبار و کسانی که چشم دیدن پیشرفت نظام اسلامی را ندارند، این‌بار هم توسط مردم ایران اسلامی، جواب دندان شکنی خواهند گرفت.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha