شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تکریم ۲۰۳۰۰ خانواده معظم شاهد و ایثارگر قم

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال۲۰۳۳۴ دیدار در قالب طرح سپاس از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم به صورت حضوری و غیر حضوری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم امروز با اعلام این خبر گفت: در این مدت ۱۴۷۰۹ به صورت حضوری و ۵۶۳۴ دیدار به صورت غیر حضوری انجام شد.

وی ادامه داد: از مجموع دیدارهای حضوری انجام شده ۶۰۸۹ دیدار با خانواده معظم شهدا و ۸۶۰۰ دیدار از جانبازان و آزادگان با حضور در منازل و مراکز درمانی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز ۵۰۰ دیدار از خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و شهدایی که تولد و شهادتشان در این دهه بوده، برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام هنرمند اضافه کرد: این دیدارها مایه دلگرمی خانواده معظم شهدا و ایثارگران و باعث تقویت روحیه خدمت رسانی در بین خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار و تکریم خاندان معظم شهدا و ایثارگران این سرمایه های معنوی نظام اسلامی، موجب حفظ و تقویت روحیه ایثار در جامعه با معرفی الگوهای صبر و ایثار و استقامت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha