شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور با استاندار هرمزگان

حوزه/ استاندار هرمزگان در پیامی گفت: مردم هرمزگان با استقبال پرشور از رئیس جمهور، مسئولیت ما را در خدمتگزاری به مردم سنگین‌تر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، خدای منان را شاکریم که در آغاز جشن ۴۵ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، استان هرمزگان میزبان شایسته رئیس جمهور بود و با افتتاح پروژه‌های متعدد، موجی از امید را در جامعه پدید آورد.

مردم انقلابی هرمزگان به‌ویژه در بندرعباس و میناب با استقبال و حضور حماسی و پرشور خود از رئیس جمهور بار دیگر مقتدرانه پایبندی‌شان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ کشیدند.

برخود لازم می‌دانم از همراهی تمامی زنان و مردان سرزمین نیلگون خلیج فارس که در کسوت‌های مختلف طی برنامه‌های سفر حمایت و همراهی و همکاری داشتند قدردانی نموده و به‌عنوان خدمتگزارشان اعلام می‌دارم که تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی همچنان به تلاش خود بیش از پیش ادامه خواهند داد تا هرمزگان سربلند، به شایستگی در خور شأن شما مردم شریف دست یابد.

همچنین از حمایت و همراهی نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تأمین، نیروهای نظامی و انتظامی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اصحاب رسانه، تشکل‌های مردم نهاد، کارمندان و اعضای ستاد سفر رئیس جمهور قدردانی می‌کنم.

بی‌شک موفقیت‌های کسب شده و اقدامات انجام شده مرهون تلاش همه خدمتگزاران مردم در بخش‌های دولتی، خصوصی و مردمی است که با تداوم این رویه همدلانه در سطح استان شاهد استمرار روند پیشرفت متوازن و آینده‌ درخشان هرمزگان پهناور خواهیم بود.

در پایان از مردم ولایتمدار و شریف بشاگرد عذرخواهی می‌کنم که به دلیل آب و هوای نامساعد از ادامه سفر به شهرستان بازماندیم به یاری خدا و به‌زودی در زمان مناسب این مهم محقق خواهدشد، ان‌شاءالله.

مهدی دوستی

استاندار هرمزگان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha