دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام فرجی گفت: از نعمت‌های بزرگ خداوند متعال به ملت شریف ایران، پیروزی انقلاب اسلامی بود، چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی کشور از زیر یوغ استعمار و استکبار رهایی یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام علی فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در مراسم جشن انقلاب اسلامی و دوره آموزشی سبک زندگی بر مبنای آموزه های اسلامی دادگستری زنجان که با حضور کارکنان قضایی و اداری در سالن آمفی تئاتر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: از نعمت‌های بزرگ خداوند متعال به ملت شریف ایران، پیروزی انقلاب اسلامی بود چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی کشور از زیر یوغ استعمار و استکبار رهایی یافت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و به برکت خون شهدا و پشتوانه ملت شریف ایران اسلامی به ثمر نشست، افزود: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت بر مبنای استقلال و عزت پیش می‌رود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: امروز پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به یاری خدا و به عظمت ولایت فقیه و رهبری و پشتیبانی و بصیرت مردم همیشه در صحنه تمامی این ترفندها خنثی شده و جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است.

حجت الاسلام فرجی برحق، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به فرموده امام خمینی(ره) نه تنها در آسیا و آفریقا بلکه به سراسر جهان صادر شده است، بیان کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب با نفس مسیحایی خود به آزادی خواهان جهان حیاتی دوباره بخشیده است.

وی با تأکید بر اینکه گرفتاری‌های مادی نباید ما را از معنویت انقلاب اسلامی غافل کند، خاطرنشان کرد: امروز احیا و امتداد جریان غدیر را انقلاب اسلامی به پا داشته است و دشمنان با تمام تلاش و حرکت‌های خصمانه خود نتوانستند آسیبی به این انقلاب برسانند و ان‌شاءالله هم نخواهند توانست.

گفتنی است: در ادامه این جشن اشعار انقلابی توسط سید محمد باقر سادات پور شاعر انقلابی سروده شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha