شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1136189
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
بنیاد

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: نصب تصاویر شهدا زینت شهرها محسوب شده و اقدامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان الشتر، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مددکاری هدف اصلی بنیاد شهید است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه مددکاری در قالب های متعددی برگزار می شود، افزود: طرح سپاس که در استان به مناسبت های مختلف اجرا می شود یکی از طرح های مددکاری است.

حجت الاسلام هاشمی به بحث تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران اشاره کرد و گفت: تبدیل وضعیت های خانواده ایثارگران یک فرصت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در بحث تدفین و دفن خانواده های ایثارگران که مشکل زمین وجود دارد، انتظار می رود مشکل زمین در شهرستان الشتر برای خانواده ایثارگران برطرف شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: نصب تصاویر شهدا زینت شهر محسوب شده و اقدامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن باید برنامه ها پر شورتر برگزار شده و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات از سوی مسئولین فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha