چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
عزتی

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: امسال۲۰ هزار و ۸۰۰ رأی‌ اولی در این استان برای نخستین‌ بار در سرنوشت کشور مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا عزتی، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان امروز در اولین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان لرستان که در کانون بسیج بروجرد برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: به برکات انقلاب اسلامی امروز ایران در همه عرصه ها پیشرفت های چشمگیر و خیره کننده ای داشته است.

وی با اشاره به دستاردهای انقلاب در حوزه آموزش و پرورش، گفت: در حال حاضر پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی ۹۸ درصد است، در حالی که قبل از انقلاب این رقم فقط ۴۰ درصد بوده و با مراجعه به این آمار متوجه می شویم تحصیل فقط برای قشر خاصی بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد:هم اکنون پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی ۹۸ درصد، مقطع متوسطه اول ۹۲ درصد و در مقطع متوسطه دوم ۸۸ درصد است.

عزتی گفت: جمهوری اسلامی ایران جایگاه خاصی برای فعالیت زنان در جامعه قائل شده تا جایی که از ۲۷ هزار معلم، ۱۶ هزار و ۵۰۰ معلم زن است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزود: امسال در فضای نشاط و شاداب‌ سازی طرح شهید عجمیان نیز ۴۰۰ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس بهسازی شد.

عزتی در پایان با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: امسال۲۰ هزار و ۸۰۰ رأی‌ اولی در استان لرستان برای نخستین‌ بار در سرنوشت کشور مشارکت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha