شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
اراک

حوزه/نشست بصیرتی با موضوع" مسئله بصیرت افزایی انتخابات و لزوم مشارکت آگاهانه "در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س)اراک برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،همزمان با دهه مبارک فجر و فرارسیدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نشست بصیرتی با موضوع مسئله بصیرت افزایی انتخابات و لزوم مشارکت آگاهانه با حضور آقای دکتر جواد یاری مسئول سیاسی پادگان ۴۲ قدر اراک در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س)اراک برگزار گردید.

یاری در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با توجه به کلام امام صادق (ع)که فرمودند : اگر بصیرت نباشد هرچه عبادت بیشتر شود انحراف هم بیشتر خواهد شد گفت : انسانی که معیار ندارد سرگردان است و همین امر سبب گمراهی او خواهد شد.

وی ضمن مقایسه دستاورد های انقلاب با دوران پهلوی، انقلاب ایران را مروج اخلاق معنویت و مهدویت دانسته و تصریح کرد :حضرت امام حقیقت و هویت واقعی انسان را به جایگاه اصلی آن برگرداند.

مسئول سیاسی پادگان ۴۲ قدر اراک افزود : با توجه به جنگ شناختی که در جامعه رقم خورده است وظیفه ما جهت حضور حد اکثری مردم در انتخابات شناخت و شناساندن دستاوردهای انقلاب در گام نخست است و سپس بیان ارزش و اهمیت انتخابات است .

وی اظهار داشت : اتفاقات غزوه و حمایت ایران از مظلوم نقاب تزویر و دورویی را از چهره غرب کنار زد و سایر ادیان جهان را دچار دو دلی و تزلزل کرد که این بیانگر مهدویت در سطح جهانی است .

یاری اضافه کرد : ایران و سایر کشور ها تا سال ۲۰۳۰باید جایگاه و سهم خود را از قدرت در سطح جهان مشخص کنند و قطعا ایران با توجه به اینکه صاحب ایدئولوژی است صاحب قدرت است قدرت نظامی-علمی و امنیتی ایران تثبیت شده است و لذا انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی است.

وی خاطر نشان ساخت : رای ما و مشارکت ما تحلیل غرب را درهم خواهد ریخت و گزینه های نظامی دشمن را به عقب خواهد برد.

یاری در در پایان گفت : در عرصه انتخابات باید به پیشرفت ها و اهداف کشور نگاه کلان داشت.

در عرصه انتخابات باید به پیشرفت ها و اهداف کشور نگاه کلان داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha