پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
نماز خانه

حوزه/ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با هدف حمایت از طرح جوانی جمعیت اولین اتاق مادر و کودک در مجموعه نمازخانه های کشور تا نوروز ۱۴۰۳ در استان لرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مرتضی شیروانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای تفاهم نامه منعقد شده با ستاد اقامه نماز کشور و دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ترویج و توسعه فرهنگ نماز و ارائه خدمات به کاربران جاده ای و همزمان با نوروز ۱۴۰۳، یک باب مجموعه نمازخانه بین راهی در محور خرم آباد پلدختر احداث و افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: نمازخانه های بین راهی برای استفاده معلولین مناسب سازی شده و در زیربنای ۱۱۰ مترمربع با بهره گیری از نماد های معماری ایرانی اسلامی در دو قسمت خواهران و برادران، فروشگاه و سرویس بهداشتی و همچنین اتاق مادر و کودک به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در پایان یادآور شد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت اولین اتاق مادر و کودک در این مجموعه ها در راستای آسایش و رفاه کاربران جاده ای در استان لرستان بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha