دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشن بزرگ دهه فجر در روستای واجل این شهرستان

حوزه/ امام جمعه شهرستان صیدون گفت:مردم شهرستان صیدون در یازدهم اسفندماه امسال، همانند گذشته در این امتحان الهی هم پیشگام و پیشرو خواهند بود و با حضور خود در انتخابات مشت محکمی به دهن دشمن خواهند زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی امام جمعه شهرستان صیدون امروز در جشن بزرگ دهه فجر در روستای واجل این شهرستان، اظهار داشت: فشارهای معیشتی و اقتصادی در نظام ستمشاهی بیشتر از امروز به مردم وارد می‌شد، در آن دوران مردم ایران با دست خالی، با همکاری و مشارکت و حضور در مساجد به رفع مشکلات یکدیگر می‌پرداختند و به وسیله همدلی بود که این انقلاب را پیروز کردند.

وی گفت: ملت غیور ایران تحت فرماندهی ولایت فقیه از حقوق مردم دفاع خواهند کرد و شهیدانی همچون شهید مصطفی رفیع‌زاده و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت پیروزی را برای مردم ما به ارمغان آوردند.

امام جمعه شهرستان صیدون گفت: از مناسبت‌های مهم، تأثیرگذار و ارزشمند در کشور، ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است که پس از آن ۴۵ سال ایران با عزت و سربلندی تمام قد ایستاده است.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند امسال، ادامه داد: مردم شهرستان صیدون در یازدهم اسفندماه امسال، همانند گذشته در این امتحان الهی هم پیشگام و پیشرو خواهند بود و با حضور خود در انتخابات مشت محکمی به دهن دشمن خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha