شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / ششمین نشست مسئولین فراتجا با اقشار تاثیرگزار با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین

حوزه / رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اعتماد به مردم اساسی‌ترین مؤلفه اندیشه امام خمینی(ره) است، چرا که  امام راحل به نقش مردم باور داشت و ساختاری را که امام برای نقش آفرینی مردم ترسیم کرد جمهوری اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی امروز در مراسم ششمین نشست مسئولین فراجا با اقشار تأثیرگذار که با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: اداره کشور در جمهوری اسلامی به نقش مردم گره خورده است و ساختارهای قدرت برآمده از رأی مردم است و مشارکت مردم در تمامی صحنه‌ها تعیین کننده است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: تکلیف ما در برابر این طوفان‌های دشمن، جهاد تبیین و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی است، هر کس باید نقش خود را به درستی ایفا کند، حتی به اندازه ترغیب یک نفر برای شرکت در انتخابات، همه باید به وظیفه خود و اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور آگاه باشند.

وی ادامه داد: امروز همه کفر در برابر همه اسلام صف آرایی کرده، دشمنان با دیدن اقتدار ایران اسلامی، سراسیمه می‌شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت: اعتماد به مردم اساسی‌ترین مؤلفه اندیشه امام خمینی(ره) است، چرا که امام راحل به نقش مردم باور داشت و ساختاری را که امام برای نقش آفرینی مردم ترسیم کرد جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با تأکید بر نقش اساسی مردم در انقلاب و دفاع مقدس، بیان کرد: این مردم هستند که خود انقلاب کردند، خود جمهوری اسلامی را تأسیس کردند، خود در برابر همه دشمنان، در برابر رژیم بعثی عراق که همه دشمنان همراه او بودند، در برابر دشمن ایستادند، این مردم بودند که فتنه‌های دشمنان را با بصیرت خنثی کردند.

وی اظهار کرد: هیچگاه دشمن برای آبادانی ما دل‌ نمی‌سوزاند، انقلاب اسلامی نقطه پایانی برای دشمنان و طاغوتیان بود و یکی از ثمرات شیرین انقلاب، نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: یکی از جلوه‌های حضور مردم برای تعیین سرنوشت و فتح قله‌های تعالی کشور، حضور در پای صندوق‌های رای است.

اعتماد به مردم اساسی‌ترین مؤلفه اندیشه امام خمینی(ره) است 

اعتماد به مردم اساسی‌ترین مؤلفه اندیشه امام خمینی(ره) است 


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha