دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افروغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنر به واسطه تاثیرگذاری موثری که دارد، یکی از ابزارهای امیدآفرینی و نشاط در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی استان، اظهار داشت: هنرمندان با تمرکز بالا و به وسیله دستانی پرتوان، ذهنی خلاق و قلبی هنری، آثارهایی زیبا و ماندگار را به مردم عرضه می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: آثار چشم‌نواز به واسطه عشق و علاقه هنرمند به حوزه هنری است که منجر به محصولی فاخر و ماندگار می‌شود.

افروغ افزود: یک اثر هنری که زمانی طولانی مدت برای تولید آن گذاشته شده، قابل تحسین است و ارج نهادن به ارزش کار هنرمند کمترین اقدام جهت تقدیر می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: هنرهای تجسمی هنری زیبا و دلنشین است که می‌تواند نقشی مهم و اثرگذار را در راستای تعالی و رشد در جامعه ایفا کند.

افروغ اظهار کرد: ۴۰ اثر هنری زیبا در نمایشگاه "تجسم هنر بوشهر" به نمایش درآمد که نتیجه وقت، تلاش و خلاقیت هنرمندان هم‌استانی‌ بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تشکر از حضور هنرمندان در این نمایشگاه، اظهار امیدواری کرد با همدلی و امیدآفرینی در تولید آثار متنوع و خلاقانه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha