دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید سبزپوشان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) از دستاوردهای علمی و صنعتی ایران اسلامی

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) گفت: هرجا که با روحیه بسیجی و جهادی وارد شدیم به موفقیت دست پیدا کردیم، عمل این متخصصین، مهندسین و نیروهای جوان یک نوع جهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از کارکنان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از نیروگاه حرارتی تولید برق رامین اهواز بازدید کردند.

بازدید کنندگان ضمن قرائت فاتحه، به جایگاه محل نصب تمثال ۶ شهید دوران دفاع مقدس این نیروگاه ادای احترام کردند و در راستای آشنایی با دستاوردهای علمی و صنعتی از قسمت‌های مختلف این نیروگاه با حضور مدیرعامل نیروگاه و معاونین بازدید کردند.

حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) در جمع کارکنان این نیروگاه اظهار داشت: هدف از این بازدید ارج نهادن به زحمات و خداقوت به کارکنان این نیروگاه و آشنایی کارکنان این تیپ با دستاوردهای نیروگاه است.

وی از حسن تدبیر مسئولین نیروگاه حراراتی تولید برق رامین که درب را به سوی بازدید کنندگان باز کرده تا بتوانند مردم آشنایی با اقدامات این نیروگاه داشته باشند تقدیر و خاطرنشان کرد: این اقدام خوب شما ارج نهادن به جهاد تبیین مورد انتظار رهبر معظم انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با تمجید از جوانان و متخصصین این نیروگاه به پاس توانمندی در تعمیر و ساخت قطعات این نیروگاه، عنوان کرد: این مسأله نشان از روحیه جهادی مهندسین و متخصصین این نیروگاه دارد و این نشأت گرفته از روحیه جهادی و بسیجی شما می‌باشد.

حجت الاسلام طباطبایی اظهار کرد: هرجا که با روحیه بسیجی و جهادی وارد شدیم به موفقیت دست پیدا کردیم، عمل این متخصصین، مهندسین و نیروهای جوان یک نوع جهاد است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق از بالاترین عبادات است، خاطرنشان کرد: این روحیه خدمتگزاری به خلق را در خود تقویت کنید، این خودکفایی و تقویت علمی در این نیروگاه به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهدا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) دستاوردهای انقلاب اسلامی را با رژیم منحوس پهلوی غیر قابل مقایسه دانست و گفت: به‌حمدالله به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی داشته‌ایم و امروز در بحث نظامی نیز از آمادگی بسیار بالایی برخورداریم.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند ماه، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند عظمت ملت ایران را با انتخابات به دشمنان نشان دهید که با حضور پرشکوه خود در انتخابات و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یأس و ناامیدی در دشمن به وجود می‌آید و نگذاریم دشمنان قسم خورده این انقلاب چشم طمعی به این نظام و انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی ادامه داد: با حضور خود و خانواده بار دیگر مشتی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را باری دیگر به جهانیان نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نفیسه حسن پور US ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    من شیعه اثنا عشر استیم در روچستر نیویورک زندگی میکنیم ما مسجد نداریم لطفاً صدای مارا به گوش مسئولان برسانید که ایت الله در این جا یک نمایندگی باز کند