دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجتماع طلاب و روحانیون شهر ملاثانی

حوزه / امام جمعه شهر ملاثانی با اشاره به نقش روحانیت در هدایت مردم جامعه، گفت: همه اقشار و گروه‌های مهم و مرجع کشور باید تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار گیرند اما روحانیت نقش مهم‌تری برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اجتماع طلاب و روحانیون شهر ملاثانی با موضوع دهه مبارک فجر و در پیش رو بودن عرصه مهم انتخابات و تجدید بیعت با امامین انقلاب اسلامی و مبعث رسول اکرم(ص) برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام آلبوشوکه امام جمعه شهر ملاثانی، حجت الاسلام علوی کیا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام آلبوشوکه امام جمعه شهر ملاثانی ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به در پیش رو بودن عرصه مهم انتخابات، اظهار داشت: نقش انتخابات در کشور ما تجلی سیاست و دیانت ماست که در این بین روحانیون هدایتگر مردم به سمت برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم هستند و باید تلاش کنند تا در این راستا نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در هدایت مردم جامعه، خاطرنشان کرد: همه اقشار و گروه‌های مهم و مرجع کشور باید تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار گیرند، اما روحانیت نقش مهم‌تری برعهده دارد.

امام جمعه شهر ملاثانی عنوان کرد: روحانیون و طلاب از جمله کسانی هستند که همواره از سوی مردم مورد مشورت قرار می‌گیرند و از این طریق راهنمای خوبی برای مردم به شمار می‌روند.

در پایان این مراسم، از سوی امام جمعه ملاثانی از روحانیون فعال و تلاشگر در اعتکاف تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha