یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حزب الدعوه عراق

حوزه/ حزب اسلامی الدعوه عراق جنایت ترور شهید ابوباقر الساعدی را محکوم کرد و خواستار موضع گیری ملی و دولتی برای توقف این حملات شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب اسلامی الدعوه امروز پنجشنبه جنایت ترور شهید ابوباقر الساعدی را محکوم کرد و خواستار موضع گیری ملی و دولتی برای توقف این حملات شد.

دفتر سیاسی این حزب در بیانیه‌ای اعلام کرد: ترور برادر شهید حاج وسام محمد صابر (ابوباقر الساعدی) در قلب پایتخت بغداد را محکوم می‌کنیم، علی‌رغم اینکه گردان‌های حزب‌الله در یک بیانیه رسمی، حسن نیت خود را اعلام کرده و همه عملیات خود را متوقف کردند تا به دولت فرصتی برای ایفای نقش خود در آرام کردن اوضاع، جلوگیری از تشدید تنش و هموار کردن راه برای تلاش های دیپلماتیک و سیاسی برای خروج نیروهای خارجی از عراق با حداقل تلفات بدهند، اما این ابتکار با کشتار مواجه شد.

حزب الدعوه افزود: سکوت در برابر این جنایت و توجیه آن بدون موضع گیری قاطع ملی، سیاسی و حکومتی باعث تکرار آن می شود.

این حزب بیان داشت: تبدیل عراق به عرصه تسویه حساب و درگیری مستمر به قیمت امنیت، ثبات و حاکمیت این کشور خواهد بود که هر روزه زیر پا گذاشته می شود.

حزب الدعوه ادامه داد: جامعه جهانی باید در قبال این حملات وحشیانه و مکرر که منطقه را به جنگی بی پایان خواهد کشاند، مسئولیت خود را بر عهده بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    لعنت خدابربایدن کودک کش