شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد البلداوی نماینده فراکسیون صادقون عراق

حوزه/ محمد البلدوی، از تماس های هماهنگی مقاومت برای پاسخ به تجاوز آمریکایی ها که فرماندهان حشد الشعبی را هدف قرار داده بود، خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد البلدوی، سخنگوی فراکسیون الصادقون عراق از تماس های هماهنگی مقاومت برای پاسخ به تجاوز آمریکایی ها که فرماندهان حشد الشعبی در مرکز بغداد را هدف قرار داده بود، خبر داد.

بر اساس بیانیه فراکسیون، البلدوی گفت: آنچه دیروز در بغداد رخ داد، تجاوز آشکار و نقض حاکمیت این کشور از سوی واشنگتن است که رویکردی تهاجمی و متکبرانه در برخورد با عراق در پیش گرفته است.

وی تأکید کرد: هدف قرار دادن فرماندهان حشد الشعبی جنایت علیه همه مردم کشور است.

عضو فراکسیون الصادق افزود: هماهنگی مقاومت علیرغم شرایط امنیتی در تماس مستمر با فرماندهان خود است تا در مورد پاسخ به حمله خائنانه آمریکا گفتگو کنند.

البلداوی تصریح کرد: گروه های مقاومت چند روز پیش هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی را متوقف کردند، اما واشنگتن با ترور فرماندهان شهید، دست به اقدامی بزدلانه و خائنانه زد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان پس از امضای بیش از ۱۰۰ نماینده پای قطعنامه الزام آور در این راستا که در جلسه اول هفته آینده در جلسه ای بررسی می شود، به خروج نیروهای آمریکایی از عراق ادامه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha