دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه مردم فهمیم زنجان همیشه پیشرو هستند و در تمام صحنه‌ها از انقلاب حمایت کرده‌اند، گفت: حمایت و مشارکت مردم در راهپیمایی، دشمنان را مأیوس می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار داشت: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و انقلاب را هم مردم تا به امروز حفظ کردند و مقابل تمام فتنه‌های دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فراگیر بود، تصریح کرد: مردم شرایط سخت و عواقب اعتراض در دوران طاغوت را به جان خریدند و با هدایت نیروی معنوی امام خمینی(ره) سدها را یکی پس از دیگری شکستند و به انقلاب رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی، با اشاره به اینکه انقلاب مردم را بیدار کرد، ادامه داد: مردم در برابر توطئه و شقاوت ایستادگی کردند و با استقامت و ایمان قلبی با ثبات قدم برداشتند و خود را از ظلم نظام طاغوت نجات دادند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن یک روز تاریخ‌ساز است، یادآور شد: مردم در این ۴۵ سال از نظام و انقلاب پشتیبانی کردند و با مشارکت و پشتیبانی که دارند صاحب اصلی این انقلاب شکوهمند هستند.

خطیب نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب در عصر اخیر است، متذکر شد: انقلاب اسلامی در مقابل همه فتنه‌ها از خود صیانت کرده است.

وی با بیان اینکه مردم فهمیم زنجان همیشه پیشرو هستند و در تمام صحنه‌ها از انقلاب حمایت کرده‌اند، یادآور شد: حمایت و مشارکت مردم در راهپیمایی، دشمنان را مأیوس می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی تأکید کرد: حضور مردم در عرصه‌هایی مانند راهپیمایی و انتخابات، امنیت و قدرت ملی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha