دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز جمعه اهواز و میز خدمت ادارات در دهه فجر

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن اکنون با تبلیغات سوء به دنبال خالی شدن صحنه‌ها از سوی مردم است و لذا شاهدیم که از ناحیه دشمنان شب و روز بمباران نا امیدی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه اهواز، با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: روزهای پایانی ماه رجب قرار داریم و سفره آن در حال جمع شدن است، سعی کنیم از باقیمانده آن استفاده کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه برای کشت و کشاورزی ابتدا موانع برداشت می‌شود، گفت: برای رسیدن به مقام قرب الهی نیز ابتدا باید موانع را با استغفار کنار زد، که داروی گناه، "استغفار" است و بهترین عمل در ماه رجب هم استغفار در پیشگاه خداوند متعال است.

وی با اشاره به ماه شریف شعبان، عنوان کرد: این ماه صلوات است و وقتی انسان در ماه رجب موانع را برداشت، در ماه شعبان باید نور وارد قلب او شود، از نام های دیگر، ماه شعبان، "شفاعت" است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: در روایت داریم صلوات معادل با تسبیح، تهلیل و تکبیر است و گناهان را منهدم و ریشه آنها را از بین می‌برد، ظاهر صلوات ذکر اما باطن آن تسلیم در برابر خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه بُت نفس انسان عامل بدبختی‌ها است، عنوان کرد: این بُت نفس و فرعون درون باعث بدبختی انسان می‌شود، انسان باید مراقب باشد که دچار زن پرستی، فرزندپرستی، جایگاه و شهرت پرستی، پول پرستی در این دنیا نشود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد ادامه داد: برای اینکه بت نفس را بشکنیم و به عبودیت راه پیدا کنیم، فرایند و مراحلی وجود دارد و باید با خضر همراهی کنیم که خضر زمانه ما، محمد و آل محمد(ص) هستند.

وی با اشاره به اقدام اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) و ضربه زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور جهان، ابراز کرد: یکی از بزرگ‌ترین ضرباتی است که موساد در زمینه لو رفتن جاسوسان خود در کشورهای مختلف دیده، دشمن از بهانه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن هستند و لذا همچنان باید مراقبت کرد.

امام جمعه اهواز در خصوص دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، ادامه داد: نزدیک به ۱۶۰۰ طرح آماده افتتاح تنها در استان خوزستان وجود دارد، مسئولان باید اقدامات را به خوبی رسانه‌ای کنند، صدا و سیما، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی این دستاوردها را رسانه‌ای و اگر طرفدار انقلاب هستید، منعکس کنید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای نظام مقدس اسلامی امید آفرین است، اظهار کرد: باید تلاش کرد که نظام را در طرح‌های خوبی که در حال اجرا یا به پایان رسیده، همراهی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: حضور مردم در مجامع سیاسی، متمم ایمان است، کسانی که می‌گویند دین از سیاست جدا است، این آیه را جواب بدهید «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَإِذَا کَانُوا مَعَهُ عَلَی أَمْرٍ جَامِعٍ لَمْ یَذْهَبُوا حَتَّی یَسْتَأْذِنُوهُ»، مردم را از نظام و انتخابات دلسرد نکنیم و به دستاوردهای موجود نگاه کنیم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند، از سرنوشت حکومت علوی عبرت بگیرند، اظهار کرد: در دوران امیرالمؤمنین(ع) و امام حسن مجتبی(ع)، مردم صحنه را خالی کردند و دشمن اکنون با تبلیغات سوء به دنبال خالی شدن صحنه‌ها از سوی مردم است و لذا شاهدیم که از ناحیه دشمنان شب و روز بمباران نا امیدی صورت می‌گیرد.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: مردم ایران اسلامی ۴۵ سال است که در کنار انقلاب اسلامی ایستاده و این ایستادگی تا تحویل به صاحب اصلی حکومت ادامه خواهد داشت، برای اینکه در جامعه ایمانی سربلند و عزت وجود داشته باشد، نیازمند استقامت هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه مردم در کنار انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: مردم اگر گله‌ای داشته باشند حساب برخی از مسئولان را با انقلاب جدا می‌کنند و همچنان در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای تبلیغات به گونه‌ای جلوه ندهند که هیچ کاریی انجام نشده و الان باحضور آن کاندیدا در مجلس اقداماتی صورت می‌گیرد و حل مشکلات توسط او انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha