شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه دستگیری‌ها و برخوردهایی که در روزهای اخیر در کشورهای مختلف صورت گرفته، نشان می‌دهد وزارت اطلاعات چقدر دقیق و درست عمل کرده است، گفت: شناسایی، کشف و ضربه‌زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا شاهکار بزرگی است که نباید این عملیات راهبردی از سوی سـربازان گمنام امام زمان(عج) از نگاه ملت ما مخفی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: اراده و ایمان مردم، حضور و همراهی آن‌ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر سلاح اتمی بالاتر و بُرنده‌تر است، بسیاری از رژیم‌هایی که با پول و سلاح و پشتیبانی جهانی، احساس قدرت می‌کنند قدرتشان کاذب است.

وی افزود: قدرت حقیقی، با پشتیبانی و عنایت الهی به‌ دست می‌آید که مظهر آن حمایت و حضور عظیم مردم در صحنه است، حضور و اراده مردم است که این نظام مقدس جمهوری اسلامی را اقتدار بخشیده است.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: مردم نشان داده‌اند که آگاهانه و هوشیارانه در صحنه‌های گوناگون حضور خواهند داشت و امروز جمهوری اسلامی مسلّح به سلاحی است که از سلاح اتمی بالاتر و بُرنده‌ تر است و آن، سلاحِ اراده و ایمان مردم و حضور و همراهی آن‌ها با نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: حضور مردم در مجامع سیاسی و مانند آن‌ها متمّم ایمان آنان و بدون آن ایمانشان ناقص است، بنابراین وظیفه مردم همانا حضور در صحنه‌های اجتماع دینی است.

امام جمعه شبانکاره عنوان کرد: اگر مردم در صحنه سیاست و اجتماع دینی حاضر نبوده و نسبت به سرنوشت نظام حاکم بی‌تفاوت باشند و با پندار جدایی دین از سیاست یا رفاه‌طلبی یا بهانه‌های دیگر از حضور در صحنه محروم گردند، آن نظام سرنگون خواهد شد و رقیب خون‌آشام آن چیره می‌گردد.

حجت الاسلام پردل، با بیان اینکه مشارکت و حضور مردم در انتخابات از مصادیق «امر جامع» قرآن و هم «تکلیفی شرعی» است و هم «حقی بزرگ» برای آحاد مردم، و هم «قدرتی الهی» برای تحقق اهداف الهی، گفت: به همین نسبت عدم حضور در آن، گناهی سیاسی اجتماعی، محرومیت از حقی بزرگ و بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است، فلذا هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم در صحنه انتخابات مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه دستگیری‌ها و برخوردهایی که در روزهای اخیر در کشورهای مختلف صورت گرفته، نشان می‌دهد وزارت اطلاعات چقدر دقیق و درست عمل کرده است. ادامه داد: شناسایی، کشف و ضربه‌زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا شاهکار بزرگی است که نباید این عملیات راهبردی از سوی سـربازان گمنام امام زمان(عج) از نگاه ملت ما مخفی بماند.

حجت الاسلام پردل، با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی حرم است، از این حرم باید محافظت بشود، اظهار کرد: دشمنان از تمام ابزارها، امکانات، نقشه‌ها و توطئه‌ها استفاده می‌کنند تا این نظام را به زانو در بیاورند، البته این تازگی ندارد ۴۵ سال است دارند تلاش می‌کنند، اما هر بار با شکست مواجه شدند، این شکست‌ها دلیل دارد، دلیلش ایمان به خداوند و نصرت الهی، هدایت و رهبریِِ، بزرگ مرد جهان اسلام حضرت آقا و حضور در صحنه ملت بیدار، هوشیار، سلحشور و مقتدر ایران اسلامی است.

امام جمعه شبانکاره، با بیان اینکه خدمات و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی طی این سال‌ها قابل قیاس و مقایسه با دوران‌های قبل نبوده و نیست، خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران اسلامی به دشمنان، بدخواهان و منافقان نشان خواهند داد که همچنان پای این نظام مقدس و آرمان‌های حضرت روح‌الله(ره) و شهدای والامقام ایستاده‌اند و در دو صحنه مهم و حساس راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضور با شکوه خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان دشمنان و منافقان خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha