دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می‌کنند، گفت: مردم با حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این نظام را به ثبت خواهند رساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اعیاد شعبانیه فرصتی مغتنم برای تعمیق آموزه‌های معنوی و سبک زندگانی ائمه معصوم(ع) است.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی در جامعه است.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می‌کنند، یادآور شد: مردم با حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این نظام را به ثبت خواهند رساند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: دانشمندان جوان و متخصص ایران اسلامی با توکل به خدا و با تلاش و کوشش شبانه روزی در راه اعتلای روزافزون ایران اسلامی قدم برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات، تکلیفی شرعی و قانونی است، ابراز کرد: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است و همه باید برای انتخاباتی باشکوه و پرشور تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: در این راستا از مردم نجیب و شریف لرستان دعوت می‌کنم در انتخابات روز ۱۱ اسفند و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مشارکت حداکثری داشته باشند، چرا که این امری مهم اجتماعی و سیاسی است که تکلیف شرعی بوده و از مصادیق امر جامع و امور اهم برای مسلمانان می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه، اظهار کرد: فلسطین همچنان مساله اول جهان اسلام است و باید کشورهای مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مبادلات اقتصادی خود را با صهیونیست‌ها و هم پیمانانش قطع کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha