یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش کنشگران حوزوی

حوزه/ آئین افتتاحیه همایش کنشگران رسانه و فضای مجازی حوزهای علمیه با حضور ۱۲۰ طلبه و کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آئین افتتاحیه همایش کنشگران رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با حضور ۱۲۰ طلبه و کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی امشب ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در حسینیه زائر سرای صادقیه مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل زاده، سرپرست اداره کل خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه در آیین افتتاحیه این همایش اظهار داشت: امیدواریم این دوره با یک نتیجه و ماحصلی همراه باشد تا به یک کنش‌گر حقیقی تبدیل شویم.

وی افزود: مرکز خدمات به عنوان یک نهاد حوزوی فعالیت های خود را در راستای اسناد بالادستی برنامه ریزی و اجرایی می کند که این دوره هم در همین راستا مورد توجه قرار گرفته و در حال اجراست.

برگزاری آئین افتتاحیه همایش کنشگران حوزوی رسانه و فضای مجازی در مشهد مقدس

سرپرست اداره کل خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان اینکه اسناد بالادستی نیز خود دارای سند بالادست هستند که در نهادهای حوزوی معمولا خوب مورد اهتمام قرار نمی گیرد، ادامه داد: این سند بالادست هم فرمایشات و دغدغه های رهبری در مسائل مختلف به ویژه عرصه جهاد تبیین و خانواده است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و جا دارد اهالی رسانه و فضای مجازی به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند و روایت پیشرفت های نظام و انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده تصریح کرد: باید تلاش کنیم از این نشست ها و رویدادها خروجی مناسب را داشته باشیم و به یک هم افزایی و جمع بندی در راستای پیشرفت عرصه رسانه ای حوزه برسیم.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رستمی، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه نیز به اهداف این همایش اشاره کرد و گفت: زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) و منور شدن به نور حضرت و توسل به اهل بیت علیهم السلام در ایام رجب و شعبان جهت آمادگی قلبی درک ماه رمضان یکی از اهداف دوره و برگزاری آن در مشهد مقدس بود.

برگزاری آئین افتتاحیه همایش کنشگران حوزوی رسانه و فضای مجازی در مشهد مقدس

وی تعامل و ترابط کنشگران عرصه رسانه و فضای مجازی که به فضایی گسترده و زنجیروار در دنیای امروز تبدیل شده و همچنین حرکت در راستای جهاد تبیین و راهبری کنشگران به این عرصه را از دیگر اهداف برگزاری همایش عنوان کرد.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با اظهار امیدواری از برگزاری مستمر دوره‌ها جهت رسیدن به خروجی مناسب و مؤثر، افزود: این استمرار و حرکت در مسیر کنشگری فعال در عرصه های مختلف اجتماعی به ویژه جهاد تبیین مستلزم حضور منظم همه کنشگران در کلاس ها و برنامه ها است.

وی در پایان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های همایش کنشگران رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه عنوان کرد.

گفتنی است، همایش کنشگران رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه از امروز ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه و با همکاری مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه آغاز شده و تا ۲۳ بهمن به مدت ۳ روز در مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.

برگزاری آئین افتتاحیه همایش کنشگران حوزوی رسانه و فضای مجازی در مشهد مقدس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha