یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم انقلاب اسلامی با بیان اینکه با عنصر امام امت، وحدت کلمه و مقاومت به پیروزی رسید ابراز داشت: با همین فرمول و ترکیب این کشور به قله خواهد رسید. ایران گذرگاه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و ولایی جم همزمان با سراسر کشور در جشن انقلاب خود شرکت کردند و در طول مسیر که از میدان گاز تا ورزشگاه شهدای جم انجام شد با تکببر و سردادن شعارهای کوبنده بر ضد استکبار جهانی و اسرائیل غاصب، همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه شهر و با قرائت قطعنامه ای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند.

حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در اجتماع پرشور مردم در ورزشگاه شهدا گفت: بزرگترین کاری که این انقلاب اسلامی کرد این کشور پر استعداد، عزتمند با مردمی صاحب تاریخ کهن و قوی و ریشه دار را به اهلش یعنی ایرانیان سپرد.

وی افزود: افتخار می کنیم که تنها کشوری در منطقه هستیم که مستعمره نوین بیگانگان نیستیم و کشورهای منطقه از حضور بیگانگان در کشورشان در رنج و عذاب و از خروج آنان عاجز هستند.

امام جمعه جم انقلاب اسلامی با بیان اینکه با عنصر امام امت، وحدت کلمه و مقاومت به پیروزی رسید ابراز داشت: با همین فرمول و ترکیب این کشور به قله خواهد رسید. ایران گذرگاه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی افزود: کنار هم قرار گرفتن امام امت، مقاومت، بصیرت و وحدت رمز موفق دشمن شناسی و جریان شناسی است. میدان عرصهٔ خاصی است و امسال سال خاصی برای حضور همه‌ی مردم در انتخابات سرنوشت ساز خبرگان و مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه عدم حضور در انتخابات گناه سیاسی است گفت: انتخاباتی که دشمن برای تکمله آشوب های خود برای تکمله محاسبات خود حساب ویژه باز کرده است ولی مردم فهیم ما به وقتش دشمن را ناامید خواهند کرد. شهید سلیمانی فرمود اینجا حرم است یعنی کربلا و اربعین در این جا تقویت می شود یعنی امام زمان اینجا پرچمش بلند می شود اگر تقویت شود ضمن بهره ثواب و تکلیف، بیمه و پیروز میدان هم شده‌ اید.

حجت الاسلام محمدی گفت: امروز به مجاهدت شهیدان نقشه ایران تغییر کرده است تا تشکیل بسیج لندن پیش رفته است. فرمانده و علمدار نهضت مقاومت و میدان مقاومت ایران است. برگ های رای تیری است بر قلب دشمن و پشتوانه‌ی محکمی برای تقویت حرم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha