دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امیر سرلشگر موسوی

حوزه / امیر موسوی گفت: انتخابات یک عامل قدرت ساز برای نظام است و مانع توطئه دشمنان می‌شود و لذا مشارکت پرشور مردم تضمین کننده حرکت نظام در مسیر پیشرفت و اقتدار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع پرشور مردم استان قزوین در خیابان شهدا، اظهار داشت: ۲۲ بهمن نه برای ایران و منطقه، بلکه برای جهان یک نقطه عطف در تاریخ معاصر است و این انقلاب از رویدادهای تعیین کننده در قرن بیستم به‌شمار می‌رود که نظام راهبردی جهان را برهم زد و اندیشه الحادی را به چالش کشید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: انقلاب اسلامی پس از قرن‌ها طلیعه حاکمیت الهی بر زمین را نوید داد و در پرتو آموزه‌های دینی اراده یک ملت آزاده و استقلال طلب را متجلی ساخت و در عصری به‌وقوع پیوست که اندیشه‌های غیر الهی در آن حاکم و امید مستضعفان برای حکومت مظلومان به ناامیدی تبدیل شده بود.

امیر موسوی تصریح کرد: انقلاب با ارائه الگویی متکی بر اندیشه ناب اسلامی یک نظام مقتدر و مستقل را در ایران مستقر کرد و ملت نیز در پرتو آموزه‌های اسلام با وحدت و یگانگی تحولی وسیع در جهان آفریدند که در تاریخ ماندگار شد و بازتاب عمیقی در منطقه و جهان برجای گذاشت.

وی ادامه داد: با وقوع انقلاب یک بار دیگر اسلام به‌عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح شد و چشم انداز تمدن نوین اسلامی و ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری را ترسیم و آغازی در بازسازی تمدن نوین جهانی و ظهور آخرین منجی و ذخیره الهی بر زمین شد.

وی به تشریح اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی، عزت طلبی و استقلال طلبی در داخل و خارج و بیداری مستضعفان و ملل تحت ستم و شکل گیری جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: منطقه غرب آسیا به دلیل ویژگی‌های ژئوپلیتیک و اقتصادی موقعیت ممتازی دارد، لذا کشورهای این منطقه همواره مورد طمع دشمنان قرار داشته‌اند، همچنین یکی از ره آوردهای انقلاب اسلامی احیای فلسطین و تبدیل آن به اولین موضوع جهان اسلام بود که زمینه تحقق حقوق ملت مظلوم فلسطین را نیز فراهم کرد.

وی ادامه داد: مبارزان و مجاهدان فلسطینی امروز قادرند جواب قتل عام و ستم رژیم کودک کش را بدهند و با حوادث اخیر باید اذعان کرد، رژیم نامشروع اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار دارد و اگر حمایت استکبار نبود در همین ایام محو شدنش را نیز می‌دیدیم.

سرلشکر موسوی بیان کرد: به یاری خداوند و به‌دست باکفایت مجاهدان فلسطینی به‌زودی نابودی اسراییل رقم خواهد خورد، زیرا امروز دیگر نسل جدید و جوان فلسطین هراسی از رژیم کودک کش ندارد و تنها راه نجات را ایستادگی و مقاومت می‌داند و هیچ سودی در مذاکره با رژیم صهیونیستی نمی‌بیند، با همه سختی‌ها به مقابله با این رژیم برخواسته و رهایی فلسطین را طلب می‌کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به انتخابات یازدهم اسفند ماه سال جاری نیز اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران و مردم قهرمان قزوین در آینده نزدیک یک رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و انتخابات مهمی را پیش رو داریم که با توجه به وضعیت منطقه حضور پرشور شما نه تنها ایران بلکه جبهه مقاومت را تقویت و امیدوار می‌کند.

وی ادامه داد: انتخابات یک عامل قدرت ساز برای نظام است و مانع توطئه دشمنان می‌شود و در این بین مشارکت پرشور مردم تضمین کننده حرکت نظام در مسیر پیشرفت و اقتدار خواهد بود.

امیر موسوی بیان کرد: انتخابات، حلال مشکلات کشور و تضمین کننده امنیت و منافع ملی است و بدون تردید کشور با برگزاری انتخابات در برابر تهدید دشمنان ایمن شده و مسئولان نیز با اعتماد به نفس و اقتدار بیشتری در مراودات بین المللی حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: دشمنان به‌دنبال کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات و ناامید کردن آنها هستند و کاهش مشارکت و مشروعیت زدایی و بی‌ثباتی از اهداف مهمی است که دشمنان آن را دنبال می‌کنند، اما حضور همگانی در پای صندوق‌های رأی نقشه بدخواهان را خنثی کرده و حرکت در مسیر بالندگی را شتاب خواهد بخشید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha