شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1137637
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
تصاویر / حضور حماسی مردم همدان در جشن انقلاب

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن زمانی که با میله‌های امنیتی در محل تجمع میدان امام(ره) روبرو شد از مسئولین مربوطه خواست تا نسبت به برداشتن فاصله بین جایگاه و مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن زمانی که با میله‌های امنیتی در محل تجمع میدان امام(ره) روبرو شد، از مسئولین مربوطه خواست تا نسبت به برداشتن فاصله بین جایگاه و مردم اقدام کنند و سپس همراه با دیگر مسئولین حاضر در محل برگزاری مراسم با برداشتن این حفاظ در بین مردم حاضر شد.

موانع امنیتی هم حریف امام جمعه همدان نشد 

موانع امنیتی هم حریف امام جمعه همدان نشد 

گفتنی است این چندمین بار است که در مراسم‌های برگزار شده امام جمعه همدان از ایجاد فاصله بین مردم با مسئولین ابراز گلایه مندی کرده و گاهی با حضور در کنار مردم و یا با ایستادن در کنار صندلی‌های تعبیه شده برای مسئولان انتقاد خود را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

حاشیه پررنگ‌تر از متن در راهپیمایی ۲۲ بهمن همدان

حضور متفاوت امام جمعه جوان همدان در تجمع ۹ دی + عکس

از دیگر نکات جالب حضور جوان‌ترین نماینده ولی فقیه در استان‌ها در مراسمات مختلف در سطح شهر، گفت‌وگو با مردم و شنیدن درد و دل هایی است که شاید گوش شنوایی برای آنها نیست اما با دیدن نماینده رهبر معظم انقلاب در استان به راحتی آن را بیان می‌کنند.

موانع امنیتی هم حریف امام جمعه همدان نشد 

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    2 1
    وقتی نمی تونه حل کنه چه فایده مشکل ایران مشکل سیاستهای کلان و قانون اساسیه