سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کارگاه پاسخ به شبهات انتخابات

دبیر قرارگاه مردمی حضور از آمادگی و مشارکت ۳۰۰ استاد حوزه و دانشگاه برای پاسخ به شبهات انتخاباتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مصطفی نگارشی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: با بسیج محلات و دانشگاه‌ها و مدارس استان نیز صحبت‌های لازم صورت گرفته و تلاش می‌شود از ظرفیت آنها برای مشارکت در انتخابات بهره ببریم.

وی با اشاره به برنامه های دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات تصریح کرد: یکی از برنامه های دشمن ایجاد یاس و ناامیدی و همچنین شبهه پراکنی است که بر این اساس آمادگی ۳۰۰ استاد و تحلیلگر حوزه و دانشگاه به جلسات پاسخگویی به شبهات برنامه ریزی شده است.

دبیر قرارگاه مردمی حضور عنوان کرد: طی دوهفته گذشته به همت کارگروه آموزش و اعزام قرارگاه حضور بیش از ۲۰هزار نفر از سخنرانی و پاسخ به شبهات توسط اساتید بهره بردند.

نگارشی بیان کرد: این اساتید حوزه و دانشگاه در روستاها، مدارس، دانشگاه ها، خوابگاه های دانشجویی ، مساجد و محلات ، نشست های تخصصی معلمان ، ورزشکاران ، طلاب، هنرمندان، دانشجویان و دانش آموزان به مدت ۲هفته حضور پیدا کردند.

دبیر قرارگاه مردمی حضور خاطرنشان کرد: از یکم الی یازدهم اسفند اوج فعالیت این قرارگاه مردمی است و نشست و دوره‌های آموزشی در حال برگزاری است، دست نیازمان به سمت اقشار مختلف جامعه دراز است و از ظرفیت‌های مختلف بهره می بریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha