دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: انتخابات آزاد و مردمی یکی از افتخارات و دستاوردهای جمهوری اسلامی می‌باشد که باید به بهترین نحو ممکن این همه پرسی را انجام دهیم و حضوری پرشور و البته با بصیرت برای انتخاب نماینده اصلح داشته باشیم.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تقدیر از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: روز گذشته ملت ایران همانند سال‌های گذشته روحیه انقلابی و وطن پرستی خود را به جهانیان و به‌ویژه به دشمنان این نظام و انقلاب نشان دادند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن بسیار امیدوار بود که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال کمرنگ‌تر از هر سالی باشد، ولی عکس آن را دید و متوجه این امر گردید که این ملت همواره به مانند گذشته پشتیبان این انقلاب و نظام هستند.

استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه، ابراز کرد: انتخابات آزاد و مردمی یکی از افتخارات و دستاوردهای جمهوری اسلامی می‌باشد که باید به بهترین نحو ممکن این همه پرسی را انجام دهیم و حضوری پرشور و البته با بصیرت برای انتخاب نماینده اصلح داشته باشیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند برای دلسردی مردم در بحث رأی‌گیری و مشارکت در این همه پرسی بزرگ، یادآور شد: دشمن به دنبال این است که با آمارهای غلط و تغییر حقایق به نوعی حضور مردم به ویژه نسل جوان در ۱۱ اسفند در پایه صندوق‌های رأی را کمرنگ کند، ولی دیروز جواب خود را گرفت و متوجه این امر شد که ملت ایران همواره در همه عرصه‌های ملی و سیاسی حضوری پرشور داشته و دارند.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: همه ملت ایران از تمامی فرهنگ‌ها و ادیان و مذاهب در اسفند ماه پیش رو با حضور تاریخی خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha