سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1137868
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ انتخابات هویت جمهوریت و اسلامیت نظام است، دشمن می‌داند تا وقتی که مردم در صـحنه حـاضر بـاشند، حــریف جمهوری اسلامی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی با عنوان « هر رأی، یک موشک » آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات هویت جمهوریت و اسلامیت نظام است، دشمن می‌داند تا وقتی که مردم در صـحنه حـاضر بـاشند، حــریف جمهوری اسلامی نخواهد شد، وقتی حضور مردم، حضور یکپارچه و قوی باشد، دشمن مثل همیشه آنچنان از ملت شریف ایران ضربه می‌خورد که امیدش ناامید می‌شود و از رسیدن به مقاصد شومش بازمی‌ماند.

حضور در انتخابات، به‌ معنای حضور در جهاد مسلم برای حفظ اسلام، قرآن، مکتب و میراث گران‌بهای شهیدان است، حضور در انتخابات به‌ منزله جهاد در مقابل دشمن است و هر رأی به ‌مثابه موشکی است که به‌سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود.

شهید حاج ‌قاسم در هر مکان و موقعیتی که بود، در انتخابات شرکت می‌کرد؛ زیرا می‌دانست که مشکلات با تقویت جمهوری اسلامی حل می‌شوند، راهبرد انقلاب اسلامی از ابتدا این بوده است که همه ارکان انقلاب به‌دست مردم‌ و به‌اختیار مردم باشد، بنابراین حضور در انتخابات، تکلیف شرعی، قانونی و ملی است.

نباید فراموش کرد که بانوان به ‌عنوان کانون و محور خانواده، در رخدادهای اجتماعی، به‌خصوص تقویت حضور و افزایش مشارکت در انتخابات، نقشی مهم و اثرگذار دارند، انتخابات مظهر حضور مردم است و در دنیا دیده می‌شود، پس دشمن تمام توان خود را به کار بسته است، تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند.

ما برای اینکه بتوانیم افتخارات انقلاب اسلامی را به رخ دشمن بکشیم و افق امید و پیشرفت را برای نسل جوان روشن کنیم، همه باهم در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی و از جمله انتخابات اسفندماه حضور مؤثر داشته باشیم .

باید هوشیار باشیم که انتقام سخت ما در داخل، انتخابات آینده خواهد بود که بتوانیم با حضور پرشور و گسترده، مجلس انقلابی شورای اسلامی و مجلس خبرگانی بصیر و خبیر که در شرایط دشوار، بتوانند به ‌بهترین وجه به‌ وظیفه‌شان عمل کنند، تشکیل دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha