یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اهدای شاخه های گل نرگس به حرمین "کاظمین و عسکرین"

حوزه/ امام جمعه اهواز، گفت: حرکت نمادین اهدای گل نرگس به عتبات عالیات در کنار برادران عراقی و به نیابت از مردم ایران به ویژه مردم خوزستان صورت می گیرد تا وحدت دو ملت مقاوم ایران و عراق بیش از پیش خودنمایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، همزمان با ماه شعبان المعظم و اعیاد شعبانیه در حرمین "کاظمین و عسکرین" و امامزاده سید محمد(ع) حضور پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این سفر مورد استقبال تعدادی از نمایندگان مردم کاظمین و عسکرین در مجلس عراق و جمعی از مسئولین محلی قرار گرفت و ضمن زیارت حرم مطهر این امامان، اعیاد شعبانیه را به مردم عراق تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز، گفت: حرکت نمادین اهدای گل نرگس به عتبات عالیات به منظور شرکت در جشن اعیاد شعبانیه است و در کنار برادران عراقی و به نیابت از مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار خوزستان صورت می گیرد تا وحدت دو ملت مقاوم ایران و عراق بیش از پیش خودنمایی کند.

همچنین نماینده مردم بغداد در مجلس عنوان کرد: این حرکت محبت همیشگی ولی امر مسلمین امام خامنه ای و مردم شریف ایران اسلامی را بیش از پیش نشان می دهد. بنده به نیابت از ملت عراق از نماینده ولی فقیه در خوزستان و مردم مقاوم خوزستان تشکر می کنم که همیشه در کنار مردم و دولت عراق هستند.

این حرکت نمادین که به منظور همدلی ملت ایران و عراق در حرم های امام کاظم(ع) و امام جواد(ع)، امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع)، امامزاده سید محمد(ع) صورت گرفت و طی مراسمی در حرم های مطهر اهل بیت(علیهم السلام) در نجف و کربلا نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha