یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
چهاردهمین جشنواره زوج‌های جوان ویژه دانشجویان و کارکنان شاغل نیروی پدافند هوایی

حوزه / رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، با بیان اینکه تشکیل خانواده مهم‌ترین وظیفه زن و مرد است، گفت: رعایت احترام متقابل، رازداری، وفاداری و صبوری، پایه‌های زندگی را مستحکم و در دوام زندگی نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد بهمن رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش امروز با تقدیر از عوامل برگزاری چهاردهمین جشنواره زوج‌های جوان، با بیان اینکه خانواده مهمترین واحد اجتماعی تاثیرگذار بر فرهنگ جامعه است، اظهار داشت: خانواده خاستگاه تولد و تکاثر انسانی، رمز و راز پایداری، ماندگاری بشریت و استحکام بخش ملاک‌های اخلاقی و تربیتی برای فرزندان است.

وی زن را به عنوان محور و پایه ساختار خانواده برشمرد و ادامه داد: فضای صمیمی تنها راه ساختن خانواده خوشبخت است که به نوبه خود نقش مهمی در امنیت روانی دارد و در زندگی تمام افراد جامعه نمود پیدا می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، با بیان اینکه تشکیل خانواده مهم‌ترین وظیفه زن و مرد است، ابراز کرد: رعایت احترام متقابل، رازداری، وفاداری و صبوری، پایه‌های زندگی را مستحکم و در دوام زندگی نقش موثری دارد.

در ادامه حجت الاسلام نصیر الاسلامی معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جایگاه خانواده در جامعه پرداخت و یادآور شد: خانواده اساس و رکن اصلی جامعه است.

وی مهمترین نقش زن را تربیت سالم فرزندان دانست و بیان کرد: خانواده اساس و رکن اصلی جامعه است و تربیت نادرست در خانواده باعث ایجاد معضلات اجتماعی بسیاری در سطح جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه زنان در توسعه پایدار هیچ تفاوتی با مردان ندارد، بلکه در برخی موارد یک پله بالاتر از مردان نیز هستند.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره زوج‌های جوان ویژه دانشجویان و کارکنان شاغل نیروی پدافند هوایی به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امروز برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha