دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: ملت ایران در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن حماسه بزرگی خلق کرد و کار ما تمام نشده است ماموریت ما در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، مهم و اساسی است و ان شاءالله حضور پرشکوه مردم در صحنه انتخابات، باعث عزت، سربلندی کشور و بازدارندگی در برابر دشمن خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در یادواره سرداران، شهدا و پنج شهید گمنام بخش ممقان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) برای ما عزت را به ارمغان آورد، افزود: نیرهای نظامی ما افتخار می کنند که به قرآن، اسلام وم ردم خدمت می کنند، خداوند به ارتش، سپاه و مردم ما عزت داده است که امروز افتخار می کنیم که در مقابل استکبار ایستاده ایم.

وی ادامه داد: خداوند عزت خود را به برکت انقلاب، به ما داده است و امروز دنیا به برکت انقلاب اسلامی، علیه استکبار بسیج شده است و همین را مدیون شهدا هستیم.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: ملت ایران در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن حماسه بزرگی خلق کرد و کار ما تمام نشده است ماموریت ما در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، مهم و اساسی است و ان شاءالله حضور پرشکوه مردم در صحنه انتخابات، باعث عزت، سربلندی کشور وبازدارندگی در برابر دشمن خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری؛ امام جمعه ممقان ضمن خیر مقدم گویی، شهدا را سند بصیرت، صلابت و مقاومت کشور عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم منش و مرام شهدا را در رفتار و زندگی خود ساری و جاری کنیم.

در این مراسم مهدیقلی رضایی راوی کتاب لشگر خوبان به روایتگری پرداخت و بر الهام گرفتن از عاشورا و ادامه دادن راه شهدا، تاکید کرد.

در این یادواره از خانواده جانباز ۷۰درصد جواد سبیلی و سردار عبدالعلی ابراهیمی مطلق، به مناسبت روز پاسدار، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha