شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه/ سرکار خانم مجاهد معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری اولین جشنواره تبلیغی جهاد تبیین حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرکار خانم فاطمه مجاهد معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری اولین جشنواره تبلیغی جهاد تبیین حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) خبر داد.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گفت: بوشهر با بیش از ۲۷ سال سابقه درخشان در امور آموزشی،پژوهشی و فرهنگی و با بیش از ۲۰۰۰ طلبه مهذب و فرهیخته امروز به نقطه قوت و مرجعی برای پاسخگویی به شبهات و امور تربیتی تبدیل به مرجعی برای پاسخ به نیازها شده است.

وی بیان کرد: یکی از ابعاد بسیار موثر ،درخشان و قابل ذکر فعالیت طلاب خواهر در مسائل فرهنگی و تبلیغی می باشد .و در واقع نمای بیرونی حوزه علمیه بوسیله فعالیت های فرهنگی و تبلیغی تعریف می‌شود که در این زمینه طلاب مبلغ خواهر بصورت مستقیم و غیر مستقیم با جامعه آماری بسیار گسترده از بانوان و خانواده آنها در ارتباط هستند.

خانم مجاهد ادامه داد: ایجاد موسسات فرهنگی _قرآنی ،مدارس غیرانتفاعی با رویکرد دینی ،اردوهای جهادی در مناطق محروم .حضور گسترده در مدارس آموزش و پرورش و کمک به امر تربیت نسل آینده،حضور در صدا و سیما و .... گوشه بسیار کوچکی از این فعالیت چشمگیر است که در نظر است برای اولین بار در استان از فعالین عرصه تبلیغ با عنوان جهادگران تبیین حضرت زینب کبری سلام الله تجلیل به عمل آید.

وی در خاتمه افزود:زمان برگزاری جشنواره یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۰صبح در بوشهر-سالن لیان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha