یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید هاشم موسوی

حوزه / امام جمعه موقت همدان، همچنین با اشاره به اینکه از کاندیداها می‌خواهیم به مردم وعده غیر قابل اجرا ندهند، گفت: به طور حتم رفتار امروز نمایندگان بر انتخابات چهار سال آینده موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با تأکید بر اینکه مظلومیت مردم غزه هیچگاه فراموش‌ نخواهد شد، اظهار داشت: این وعده الهی است که رژیم صهیونیستی نابود شدنی است و ملت فلسطین و غزه پیروز خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند امسال، یادآور شد: در این انتخابات باید بدانیم وظیفه ما آن است که رأی بدهیم و فراموش نکنیم رأی سفید خلاف اخلاق است چرا که شورای نگهبان کاندیدهای موجود را تایید کرده و ما نیز عملکرد آن را قبول داریم.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری نیز همانند مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت است، گفت: همانطور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به فرد اصلح رأی دهیم، در مجلس خبرگان رهبری نیز با وجود آنکه همه خوب هستند، اما باید اصلح انتخاب شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر در عرصه انتخابات کوتاهی کنیم، مجلس انقلابی شکل نخواهد گرفت، گفت: این بی تفاوتی نتیجه‌اش روی کار آمدن مجلسی بی حس و بدون دغدغه خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است، یادآور شد: لازم است تا به تبیین درست دستاوردهای انقلاب و حضرت امام(ره) در جامعه بپردازیم، دستاوردهایی که در تاریخ بی‌سابقه است و هیچ مانندی ندارد.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی تعیین سرنوشت مردم به دستان خودشان است، خاطرنشان کرد: جمهوریت و اسلامیت دستاورد بزرگ برای ملت ایران است.

امام جمعه موقت همدان، با اشاره به اینکه برای انتخاباتی خوب باید به بیانات مقام معظم رهبری توجه کنیم، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، سیاست راهبردی حضرت امام(ره) آوردن مردم به صحنه، اما سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است و لذا باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: پیش از انقلاب خارجی‌ها لیست می‌آوردند و نه شاه و نه مجلس توانایی مقابله با آن‌ها را نداشتند، اما حضرت امام(ره) فرمودند، هرچه مردم تصمیم گرفتند همان شود.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه امروز نیز مقام معظم رهبری بر نقش مردم تاکید دارند، یادآور شد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب عدم شرکت در انتخابات، سیاست راهبردی دشمن است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد دوقطبی در جامعه از اهداف دشمنان و مخالفان ملت ایران است، اما امامین انقلاب حضور مردم در انتخابات را زمینه ساز وحدت ملی می‌دانند، بیان کرد: مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت انتخابات باید محقق شود و از نکات ضروری در هر انتخاباتی است.

امام جمعه موقت همدان، همچنین با اشاره به اینکه از کاندیداها می‌خواهیم به مردم وعده غیر قابل اجرا ندهند، تأکید کرد: به طور حتم رفتار امروز نمایندگان بر انتخابات چهار سال آینده موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه کاندیداها خالصانه برای خدا گام بردارند و از تخریب همدیگر پرهیز کنند، ادامه داد: صادقانه با مردم سخن بگویید و رأی دادن و انتخاب را به مردم بسپارید.

حجت الاسلام موسوی، با تأکید بر اینکه در ۱۱ اسفند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ابرقدرت‌های عالم خواهیم زد، گفت: مردمی که در ۲۲ بهمن حماسه‌ای با این عظمت را خلق کردند، در روز انتخابات نیز با حضور و مشارکت خود دشمنان را بار دیگر مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha