یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه خرمدره گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، مقدمه‌ای برای حماسه انتخابات در ۱۱ اسفند بوده و موجب یأس دشمنان شد و مردم با این راهپیمایی، التزام عملی خود به انقلاب و نظام اسلامی را اثبات کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره ضمن تقدیر و تشکر از حماسه‌آفرینی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، مقدمه‌ای برای حماسه انتخابات در ۱۱ اسفند بوده و موجب یأس دشمنان شد.

وی افزود: مردم با این راهپیمایی، التزام عملی خود به انقلاب و نظام اسلامی را اثبات کردند.

امام جمعه خرمدره بیان کرد: این راهپیمایی تفسیر عملی دوری از کفار و طاغوت بود و زمینه‌ساز وعده الهی یعنی ذلت و نابودی جبهه طاغوت است.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد التزام به نظام اسلامی و برائت از کفار و جبهه کفر و استکبار بود و بر همین اساس بالاترین جشن ملی ایرانیان است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: خواص حرکت‌ساز هستند و به همین دلیل در معرض لغزش قرار دارند، گرفتاری در دام شهوت دنیا طلبی و اشتباه در تشخیص و هدایت عموم مردم در مسیر نادرست، از آسیب‌های خواص است که دشمن هم تلاش در ایجاد یا تشدید این آسیب‌ها دارد.

وی ادامه داد: آنچه در صدر اسلام از آسیب‌ها و انحرافات معرفتی، اعتقادی و عملی می‌بینیم، تقریباً بلا استثناء مربوط به خواص است، مصیبت‌هایی مانند سقیفه، حکمیت، عاشورا و امثال آن محصول تشخیص اشتباه یا هوا پرستی خواص بود.

امام جمعه خرمدره با تحلیل حمله رژیم جعلی به رفح، بیان کرد: کنترل و محاصره کامل غزه و منع از ورود کمک‌های بشردوستان و نظامی به غزه از اهداف رژیم صهیونیستی بود، این در حالی است که این حمله در عمل، صرفاً جبهه مقاومت علیه رژیم را گسترده خواهد کرد و نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی نه تنها به اهداف خود نخواهد رسید بلکه با تهدید هر چه بیشتر منافع آمریکا و دیگر کشورهای محور استعمار در منطقه، فشارها برای کنترل نتانیاهو بیشتر خواهد شد.

وی افزود: همچنانکه فشارهای موجود تاکتیکی بر نتانیاهو، نمودی از شکست جبهه صهیونیستی در برابر محور مقتدر مقاومت است.

امام جمعه خرمدره بیان کرد: امروز بیشترین نارضایتی و آسیب‌ها و انحرافات فرهنگی و اجتماعی، محصول ناکارآمدی اقتصادی برخی مسئولان و عدم جدیت در مبارزه با رانتخواری است.

وی گفت: خودروسازی و لوازم خانگی با سوء مدیریت و بهره‌مندی از رانت‌های متعدد، دین و دنیای مردم را به یغما برده‌اند، جالب است که خودروسازان در کنار تحویل خودروی بی‌کیفیت به مردم، ما به التفاوت قیمت کارخانه و بازار را زیان انباشته تلقی کرده و مرثیه مظلومیت می‌خوانند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha