یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یادواره شهدای روحانی گچساران و باشت

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای روحانی گچساران و باشت اظهار کرد: امروز تمام کسانی که مقابل ایران اسلامی ایستاده‌اند و تلاش می کنند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند در کارنامه آنان جنایت های بزرگی دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های گچساران و باشت با عنوان "تعهد سرخ از حنجره تا سنگر" با حضور جمعی از مسئولان استانی، مدیران نهادهای حوزوی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری،نماینده ولی فقیه در استان ،خانواده‌های معظم شهدا و دیگر قشرهای مختلف مردم در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه امروز یکی از مراتب صیانت از انقلاب اسلامی بحث انتخابات است ،گفت: وظیفه همه آحاد ملت بزرگ ایران شرکت در انتخابات می باشد چرا که رأی دادن و مشارکت در انتخابات موجب تثبیت و تقویت نظام اسلامی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی افزود: حضور حداکثری در انتخابات برنامه های دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی را خنثی می کند بنابراین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دارای اهمیت والایی است .

آینده جهان بر اساس آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی مدیریت می‌شود

وی در ادامه با بیان اینکه شهدای روحانی دارای ۲ مقام بزرگ هستند، افزود: شهدای گرانقدر با اهداف الهی و با فرمان رهبری الهی به میدان جنگ و مبارزه رفتند و در مقابل دشمنان دین و انقلاب ایستادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: در دوران هشت‌سال دفاع مقدس بسیاری از کشورها در کنار رژیم بعث مقابل انقلاب اسلامی دسیسه کردند، اما با جان‌فشانی فرزندان ملت ایران توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز تمام کسانی که مقابل ایران اسلامی ایستاده‌اند و تلاش می کنند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند در کارنامه آنان جنایت های بزرگی دیده می شود.

وی اظهار کرد: امروز علمای شیعه سردارانی هستند که از مرزهای عقیدتی جامعه اسلامی صیانت می کنند و جلوی شیاطین زمانه می ایستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه علما از باورها،دین و فرهنگ مردم دفاع می‌کنند،افزود: روحانیت گرانقدر در میدان رهبری فرهنگی مردم شاخص بوده و آنان مرجع سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند .

آینده جهان بر اساس آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی مدیریت می‌شود

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) پیشگام نهضت انقلاب اسلامی بودند که با همه هویت علمی، فقهی و هویت دینی خود مردم را رهبری کردند و بزرگ‌ترین دستاورد روحانیت در تاریخ بشر انقلاب اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ابراز کرد: امروز تمام دنیا تحت تأثیر این انقلاب با عظمت قرار گرفته و در همه کشورها حرف از نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز آینده جهان بر اساس آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی مدیریت می‌شود، روحانیت به‌ تناسب جمعیت ۶ برابر سایر اقشار دیگر شهید داده و هم اکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ شهید روحانی داریم.

آینده جهان بر اساس آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی مدیریت می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: انقلاب اسلامی جهان را متحول کرد امروز برخی می‌خواهند دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند.

وی ابراز کرد: در رژیم پهلوی دولت‌های غرب و شرق کشور را اداره و تصمیم‌گیری می‌کردند و بالغ‌بر ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند.

در این مراسم معنوی تعدادی از طلاب حوزه شهرستان گچساران وباشت به دست نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد معمم شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha