سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
محمدی عراقی

حوزه/ نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: در تمام طول تاریخ انقلاب هر زمان و هرجا که جوانان ورود کرده‌اند عمده مشکلات کشور حل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلی امام خمینی ( ره) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران اظهار کرد:امروز شاهد پیشرفت در حوزه رسانه هستیم چرا که در سال‌های ‌گذشته کمبودها، خلاءها و ضعف‌هایی در حوزه رسانه بودیم حتی خود مردم کشورمان اخبار را از رسانه‌های بیگانه پیگیری می‌کردند و این عیب بزرگی برای ما بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون این عقب افتادگی درحال جبران است و دلیل آن موفقیت ورود جوان‌های متخصص و متعهد به عرصه رسانه است؛ در تمام طول تاریخ انقلاب هر زمان و هرجا که جوانان ورود کرده‌اند عمده مشکلات کشور حل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی تأکید کرد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف همواره مورد تأکید رهبر انقلاب نیز بوده است در دوران جنگ تحمیلی نیز ما همین امر را تجربه کردیم.

وی اذعان کرد: امروز در عرصه رسانه نیز شاهد ورود نسل جدید هستیم و باید بگویم که در زمینه غزه خبرنگاران واقعا گل کاشتند و هیچ جنگی نداشتیم که در آن بیش از ۱۰۰ خبرنگار کشته شوند.

وی با بیان اینکه رسانه امروز توانست این امپراطوری‌های رسانه‌ای را پشت سر بگذارد، گفت: نشانه این امر این است که هم‌اکنون در ۱۰۰ نقطه دنیا به حمایت از مردم فلسطین و علیه نابودی رژیم صهیونیستی مردم در خیابان‌ها به نشانه اعتراض حضور دارند و این نقش رسانه‌ها را نشان می‌دهد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این در حالی است که قبلا اینگونه نبود و رسانه‌های غربی چهره زشتی از فلسطین به دنیا نشان داده بودند، اما امروز به اینجا رسیدیم که سازمان ملل اعلام کرده که حماس یک گروه تروریستی نیست، بلکه گروه آزادگان است و قسمت عمده این پیروزی مرهون رسانه‌های کشورمان هستیم.

وی بیان کرد: یک تصویر یا یک روایت در رسانه می‌تواند از چندین کتاب اثرگذارتر باشد چراکه به دست همه مردم دنیا به راحتی می‌رسد و گویایی رسانه و اثرگذاری آن بر کسی کتمان نیست.

وی اضافه کرد: باید بگویم که در میان مظلومیت رسانه‌ای کشور خبرگزاری حوزه از همه مظلوم‌تر است؛ به ندرت اتفاق افتاده که یک رسانه‌ای شجاعت به خرج دهد و از روحانیت دفاع کند.
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران تا دوم اسفند در مصلی امام خمینی ره تهران در حال برگزاری است و غرفه خبرگزاری حوزه در شبستان اصلی روبه‌روی در ۵۵ پذیرایی بازدید کنندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha