دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محلات

حوزه/در آستانه ایام انتخابات کرسی آزاد اندیشی با حضور معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه محلات برگزارگردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت نزدیک بودن ایام انتخابات کرسی آزاد اندیشی با موضوع آزمون انتخابات و نقش طلاب با حضور معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه محلات پیش از ظهر امروز برگزار گردید.

این کرسی با عنوان آزمون انتخابات ونقش طلاب به منظور بیان نقد ونظرات طلاب پیرامون انتخابات برگزار شد.

در ابتدا خانم صفرزاده معاون پژوهش این مدرسه به مسئله مهم شرکت درانتخابات پرداخت و قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات را برای طلاب بیان کرد.

وی اظهارداشت: این کرسی به منظور نظردهی شما طلاب وبرای اولین بار بدین صورت برگزارشده واز طلاب خواست نظرات ونقد های خود را بیان نمایند.

سپس خانم آقامحمدی از طلاب سطح ۳ مطالبی را بیان کرد وگفت: نباید بگذاریم دشمن ما را مایوس کند و باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کنیم.

در ادامه یکی از طلاب تصریح کرد:که دشمن سعی در مایوس کردن دارد واز بعضی ضعف ها مثل گرانی استفاده میکند. ما باید توان خودرا در روشنگری بکار بگیریم یکی دیگر از طلاب بیان نمود: که اقتدار نظام در انتخابات مشخص میشود وبرای حفظ امنیت کشور وظیفه همه ماست که پای صندوق برویم و دیگران راهم ترغیب به شرکت نماییم با صحبت کردن وتبلیغ چهره به چهره افراد را ترغیب کنیم .

خانم صفرزاده خاطر نشان کرد: حضرت امام(ره) فرمود، حفظ نظام از اوجب واجبات است بسیاری از افراد مسن را شما میبینید که به سختی پای صندوق رای میایند چون آنها ظلم ستمشاهی را به چشم دیده اند بیان دستاوردها برای جوانان و ترغیب آنان وظیفه ماست شرکت حداکثری و انتخاب اصلح هم بسیار مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha