چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اراک

حوزه/نشست بصیرتی ویژه انتخابات و حضور شرکت حداکثری مردم با موضوع « طرح عطر حضور» در مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، جلسه بصیرتی ویژه انتخابات و حضور شرکت حداکثری مردم با موضوع « طرح عطر حضور» امروز در مدرسه علمیه الزهرا (س) با سخنرانی خانم زهرا خلجی از اساتید این مدرسه برگزار گردید.

خانم خلجی بیان کرد: از ابتدای خلقت، بین حق و باطل ستیز وجود داشته است، در طول تاریخ عمدتا طرف داران حق کم بودند، چراکه نفس اماره از درون و شیطان لعین از بیرون ، نمی‌گذارد که انسان گرایش به حق داشته باشد ،گرچه انسان فطرتا حق جو است.

وی خاطر نشان کرد: در زمان پیامبر(ص) وقتی اسم حکومت اسلامی و جانشین حضرت علی (ع ) مطرح شد دشمن از ابتدا شروع به کشیدن نقشه برای از بین بردن جبهه حق شد و این چنین هست که تاریخ تکرار می شود، بخصوص در این زمان که دشمن با حکومت اسلامی ایران مخالفت های دارد و در این چهار- پنج سال انقلاب اسلامی ، فتنه هایی برای از بین بردن انقلاب و نظام اسلامی به پا کرد و الان هم که بحث انتخابات است با تبلیغ و شایع پراکنی فراوان اصطلاح خود می‌خواهند این نظام را از بین ببرند.

خلجی افزود: ما به عنوان یک طلبه مسئول هستیم و یک طلبه، باید جهت دادن آگاهی به مردم‌ بر ضد دشمن آمادگی کامل داشته باشد.

وی در ادامه به شرح دعای نهم صحیفه سجادیه اشاره کرد و گفت :امام سجاد (ع) میفرماید : هر گاه بین دو راهی قرار گرفتیم که یک طرف نقصان دنیا و از طرف دیگر نقصان دین بود ، کمک کن که نقصان دنیا را انتخاب کنم همین دعا بهترین تبلیغ برای آگاهی مردم نسبت به غنا پذیری دنیا و بقاء آخرت می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha