یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست بصیرتی بامحوریت انتخابات در مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز

حوزه/ نشست بصیرتی با موضوع نقش طلاب در مشارکت افزایی و شور انتخابات با سخنرانی استاد حوزه علمیه و حضور اساتید، کادر و طلاب در سالن جلسات مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی با موضوع نقش طلاب در مشارکت افزایی و شور انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام شیرانی استاد حوزه علمیه و حضور اساتید، کادر و طلاب در سالن جلسات مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام شیرانی خاطرنشان کرد: باید ببینیم کجا ایستاده‌ایم، موقعیت فعلی ما چیست، وضعیت جهان قبل و بعد ما چه بوده است؟

وی تاریخچه‌ای مختصر از پیدایش و تفکر باطل یهود بیان کرد و گفت: یهود در حقیقت یک قوم ساختگی است که نسبتی با بنی اسرائیل ندارد. این قوم یک جریان باطل است و نظام سرمایه‌داری و تفکر جهانی سازی در حال حاضر به پشتوانه یهود است.

این استاد حوزه علمیه افزود: یهود برای اینکه بر جهان حاکم شود از یک طرف سنت و خانواده را هدف قرار داده و از طرف دیگر بر اساس تفکر آرماگدونی قصد جداسازی و از بین بردن یک پارچگی منطقه باب المندب و حیفا را دارد.

حجت‌الاسلام شیرانی گفت: در حال حاضر یکی از مقابله های شیعه با اهداف شوم یهود حضور پرشور در انتخابات برای قوی‌تر شدن شیعه و کمک به حاکمیت اسلامی در جهان و نظم نوین جهانی و حاکمیت الله در جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha