یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: امدادهای الهی و پای کار بودن جوانان باعث دلگرمی امام و استمرار انقلاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه دوشنبه در جمع مردم چغادک اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ۴۵ سالگی خود رسید که نه دشمنان داشتند و نه دوستان باور داشتند. دشمنان در حال طراحی برای براندازی بودند و دوستان نیز نگران بودند که این انقلاب با این همه توطئه‌ها و شبیخون فرهنگی ها آیا می تواند باقی بماند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز ما توان دفاعی مان را به رخ دشمن می کشیم، گفت: در سایه انقلاب اسلامی توانسته ایم در حوزه تسلیحات پیشرفت کنیم و امروز برخی از کشورهایی که در حوزه تسلیحات پیشرفته هستند، احساس می‌کنند که باید برخی از نیازمندی های تسلیحاتی خود را از ما تامین کنند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: در آغازین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی شورش به راه انداختند و سپس ۸ سال یک جنگ خانه مان سوز به ما تحمیل کردند و مشکل شان این بود مردم و امام(ره) به دنبال پیاده سازی حکومتی بر مبنای دین در جامعه بودند.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: یکی از جنبه‌های الگویی انقلاب اسلامی ما این است که به عنوان نمونه اعلا برای رهایی از ستمگران تاریخ می باشد.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام امکاناتش وارد جنگ تحمیلی شد، افزود: ما با دنیا می جنگیدیم و در این جنگ عده آشکار و عده ای غیر آشکار علیه ما بودند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: عواملی چون امدادهای الهی و پای کار بودن جوانان باعث دلگرمی امام و استمرار انقلاب شد. اگر تکیه مردم ما به آرمان های الهی نبود هر چقدر دست و پا می‌ زدیم راه به جایی نمی بردیم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همان خدایی که ما را به پیروزی رساند؛ در این مقطع تاریخ که در مشکلات هستیم علی رغم میل دشمنان ما را به پیروزی خواهد رساند و از تمامی سختی ها فائق خواهیم آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha