یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در تمامی عرصه ها بدرخشند، گفت: دشمن به دنبال برجسته سازی برخی از نقطه ضعف ها می باشد تا خدمات ارزشمند و بزرگ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی دیده نشود و به مردم القا کند کاری صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در جمع مردم تنگ ارم، با اشاره به آیه «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة» اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه مسلمانان باید هر چه در توان دارند را برای مقابله با دشمن بسیج کنند تا در سایه این انسجام و اقتدار دشمنان از شما حساب ببرند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: قرآن به ما پیام می دهد تمام امکانات تان را برای رسیدن به یک هدف مقدس، آماده و بسیج کنید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسلمانان باید ابتکارات خود را از نظر علمی، اقتصادی و خدمات اجتماعی رشد و بروز کنند و در جا نزنند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در تمامی عرصه ها بدرخشند، گفت: دشمن به دنبال برجسته سازی برخی از نقطه ضعف ها می باشد تا خدمات ارزشمند و بزرگ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی دیده نشود و به مردم القا کند کاری صورت نگرفته است.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در پرتو این انقلاب اقدامات و پروژه های بسیار خوبی در کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: ملت ما همواره با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف از نظام حمایت کرده اند. هر چند کاستی هایی وجود دارد اما باید با صبر و تحمل و پیگیری از مسئولان، مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha