شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ما یک روز اسلحه به دست گرفت و با تشنگی و گرسنگی در مقابل دشمن ایستاد و اما امروز مردم ما علی رغم نظر دشمنان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع مردم اهرم، اظهار داشت: تنگستان مهد دلیران مبارز در برابر جبهه استکبار و استعمار بوده است و نام دلیران تنگستانی نه در کشور، بلکه بدون اغراق در سراسر جهان برای ملت هایی که فرهنگ دیگر ملت‌ها را پیگیری می کنند نامی آشنا است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ایران از حماسه یوم الله ۲۲ بهمن سربلند بیرون آمد، گفت: این حماسه را دوستان و دشمنان رصد می کردند. دوستان رصد می کردند تا روحیه و قوت قلب پیدا کنند و بدانند این نظام که جایگاه مرکزی جبهه مقاومت است استوار است.

وی افزود: از جهت دیگر دشمنان رصد می کردند که آیا خدشه‌ای بر اراده آهنین ملت ایران که قبل از پیروزی انقلاب در کنار امام راحل بودند وارده شده است یا خیر. اگر خدشه‌ای وارد شده بود در کارنامه شان ثبت می کردند بعد ۴۵سال تلاش های ما به نتیجه رسیده است. تمامی توطئه های شان نقش بر آب شد و همچنان باید با ناکامی های بیشتری در سال های آینده تا عصر ظهور حضرت ولی عصر (عج) مواجه شوند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم ما مردمی وفاداری هستند، عنوان کرد: ممکن است مردم نگرانی داشته باشند اما این نگرانی در جایی است و وفاداری در جای دیگری است. وقتی با یک اراده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند نشان از وفاداری ملت به نظام است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند، عنوان کرد: اگر امروز شرایط فراهم بود مردم ما همان طور که برای دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور و دفاع از انقلاب رهسپار جبهه ها شدند، به رسالت دینی خود عمل می کردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در ایامی به سر می بریم که حماسه دیگری برای ملت ایران قرار است رقم بخورد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ملت ما آزمون‌های سختی را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: دشمن از در و دیوار القا می کند که ملت اراده ای برای شرکت در انتخابات ندارد اما این سخن حامیان انقلاب و امام و رهبری نیست. دشمن با تمام امکاناتی که در اختیار دارد و شبانه روز به دنبال ایجاد دلسردی در مردم و خالی کردن دل مدیران است.

وی با بیان اینکه عاقل ترین مردم کسی است که خدا را بشناسد و از او اطاعت کند، گفت: عاقل ترین مردم همچنین کسی است دشمن را بشناسد و سر تعظیم فرود نیاورد و مخالفت نماید.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: بنیان مایه انقلاب اسلامی از بعثت رسول خدا است و برای هر انسان عاقلی تردیدی باقی نمی ماند که شرکت کردن در انتخابات پیش رو جبهه ای در مقابل دشمن است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ما یک روز اسلحه به دست گرفت و با تشنگی و گرسنگی در مقابل دشمن ایستاد و اما امروز مردم ما علی رغم نظر دشمنان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد ملت ما در حماسه پیش رو ملت ایران ناکام باشد اما علی رغم میل دشمن در حماسه ۱۱ اسفند شرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha