شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از دست اندرکاران اعتکاف در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: اگر پیامبر گرامی اسلام و امام علی(ع) شمشیر خدا هستند و مالک اشتر شمشیر امام علی(ع) و سردار سلیمانی شمشیر ولایت است، مؤمنین نیز در عصر غیبت خنجر برّنده امام زمان(عج) هستند و قرار است این اسلحه‌ها، حق و باطل را از هم تفکیک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در جلسه تجلیل از دست‌اندرکاران اعتکاف ارومیه که در مسجد حاجی خان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر به مجموعه تاریخ و عمر بشر نگاه کنیم و تعداد سال‌هایی که گذشته نظر داشته باشیم، ما در بین الطلوعین هستی قرار داریم و نباید در بین الطلوعین عصر خوابید که در بسیاری از روزی‌ها در آن تقسیم می‌شوند و ما در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار داریم که به سمت ظهور و تمدن اسلامی حرکت می‌کنیم و لذا حق خوابیدن نداریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در روایات بیان شده که امام زمان(عج) " قیام بالسیف" می‌کنند و البته برای آن تفاسیر گوناگونی مطرح شده و برخی‌ها اعتقاد دارند که امام با شمشیر ظهور خواهد کرد و برخی‌ها آن را به سلاح روز تعبیر کرده‌اند.

وی گفت: اگر پیامبر گرامی اسلام و امام علی(ع) شمشیر خدا هستند و مالک اشتر شمشیر امام علی(ع) و سردار سلیمانی شمشیر ولایت است، مؤمنین نیز در عصر غیبت خنجر برّنده امام زمان(عج) هستند و قرار است این اسلحه‌ها، حق و باطل را از هم تفکیک کنند.

حجت‌الاسلام امامی اضافه کرد: اینکه حفظ ایمان در آخرالزمان این اندازه سخت است، به این دلیل می‌باشد که در آخر الزمان فتنه‌ها و فریب‌ها بیش از گذشته است و ثابت قدم ماندن در مسیر ولایت کار سختی است و خدای متعال با بالا بردن حرارت‌های روزگار می‌خواهد مؤمنین را آب‌دیده‌تر کند.

وی تصریح کرد: فتنه‌ها قرار است مؤمنین واقعی را از دیگران جدا کند، لذا باید ایمان خودمان را به قدری صیقل دهیم که آمادگی پذیرش مشکلات در آخر الزمان را داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره انتخابات پیش رو یادآور شد: انتخابات لیلة القدر انقلاب اسلامی است و با توجه به اینکه ولایت فقیه در امتداد ولایت ائمه است و قرار است آبادانی این کشور به دست مردم اتفاق بیفتد، بنابراین باید مسائل و مباحث انقلاب به درستی برای مردم تشریح و آن‌ها را برای حضور در انتخابات ترویج کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha