یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمنان و رقبا فضای کشور را رصد کرده و به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

به گرازش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، بهمن سپهوند معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در نشست هم اندیشی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با موضوع رقابت سالم، مشارکت پرشور و امنیت پایدار در سالن جلسات این دانشگاه، اظهار داشت: باید با تبلیغ گسترده و مستمر برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در جامعه همت خود را به کار گیریم.

وی با بیان اینکه قهر مردم با صندوق‌های رأی در حل مشکلات کشور تاثیری ندارد، افزود: گفتمان دشمنان با مشارکت مردم در انتخابات در تقابل است و قهر مردم با صندوق‌های رأی در حل مشکلات کشور تاثیری ندارد و باید مردم برای حل مشکلات کشور در سرنوشت خود سهیم باشند.

سپهوند با اشاره به اینکه سال ۵۷ بیش از ۹۸ درصد مردم به انقلاب اسلامی رأی دادند، اظهار کرد: در جریان اغتشاشات، مجموعه حوادثی منجر به سوء استفاده دشمنان و اقدام آنها به یارگیری شد که باید مراقب و هوشیار باشیم.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه استکبار مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده، خاطرنشان کرد: دشمنان و رقبا فضای کشور را رصد کرده و به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه لرستان ۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، یادآور شد: اگر نمایندگان با هم همصدا، یک‌دل و متحد باشند می‌توانند مشکلات استان را حل و در توسعه و پیشرفت لرستان نقش موثری داشته باسند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ابراز کرد: وحدت، انسجام، ایثار، رقابت سالم و حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، منجر به برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و دشمن شکن خواهد شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha