شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی از رمز و رازهای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی استقامت است، گفت: مردم ما با یک هدف مقدس و روشن توانستند رژیم طاغوت را ساقط کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع مردم بوشکان و طلحه اظهار داشت: شهدای ما هر چه داشتند در طبق اخلاص برای راه و دین خدا گذاشتند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی از رمز و رازهای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی استقامت است، گفت: مردم ما با یک هدف مقدس و روشن توانستند رژیم طاغوت را ساقط کنند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم ما نسبت به انقلاب اسلامی وفادار هستند، عنوان کرد: بخش بوشکان مردمانی متدین آراسته دارد و همواره در برنامه های مذهبی و دینی با حضور باشکوه خود عشق و ارادت به اهل بیت(ع) را نشان داده اند و در جبهه‌های جنگ پیشگام بودند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: اگر استقامت و همدلی عشایر و ایستادن در کنار انقلاب نبود امروز دشمنان کشور را به یغما می بردند. هر چیزی اساسی دارد و اساس اسلام عشق به اهل بیت(ع) می باشد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عشایر همواره پای کار نظام بوده اند، گفت: عشایر ما قبل از پیروزی انقلاب در برابر طاغوت ایستادند و خم به ابرو نیاوردند. آن روز ندای امام را شنیدند و پاسخ دادند و امروز نیز ندای رهبر معظم انقلاب را می شنوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مردم ولایتمدار ما شکنجه‌های رژیم طاغوت را تا پیروزی انقلاب تحمل کردند و امروز نیز سختی‌ها را تحمل می کنند چون در مسیر الهی حرکت می کنند. لذا مسئولین نیز باید برای مرتفع شدن مشکلات مردم اهتمام بورزند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخی دندان شکن به دشمن خواهند داد، گفت: جمهوری اسلامی مرکز ثقل جبهه مقاومت است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: مشکل آب یکی از مشکلات حیاتی منطقه بوشکان است که امیدواریم دغدغه مردم توسط مسئولان مرتفع گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha